Ik eet best wel vaak na het trainen cruesli met noten, rozijnen, en melk. Aan te raden of niet?
Cruesli
Collapse
X
-
-
Originally posted by El Magico View PostVanwege de suikers die in cruesli zitten.. neem is de moeite je ergens in te verdiepen.. Kijk op het label van een pak brinta en op het label van een pak cruesli en je weet zelf waaromSize fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.
Comment
-
Hey kerel,niks mis met cruesli...eet 't bijna dagelijks en ook ik ben er o.a. groot mee geworden..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
-
Klopt...maar je mag ook wel eens een zijsprong maken met je voer...je zal een verantwoorde balans moeten vinden in hetgeen je eet,maar het moet geen obsessie worden...want neem van me aan dat als je geen prof.ambitie's hebt...als je training zuigt en je mentaliteit...en je besluit om je qua voer alles te ontzeggen en hierin wel een strikt beleid handhaaft,je zal eindigen als een mager scharminkel met een belabberd afweermechanisme..dus hou op over voedingswaarde..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by JingTseng View PostKlopt...maar je mag ook wel eens een zijsprong maken met je voer...je zal een verantwoorde balans moeten vinden in hetgeen je eet,maar het moet geen obsessie worden...want neem van me aan dat als je geen prof.ambitie's hebt...als je training zuigt en je mentaliteit...en je besluit om je qua voer alles te ontzeggen en hierin wel een strikt beleid handhaaft,je zal eindigen als een mager scharminkel met een belabberd afweermechanisme..dus hou op over voedingswaarde..ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
cruesli kan wel, al zijn er wel betere keuzen. Noten vind ik persoonlijk teveel vetten bevatten om post workout te eten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postcruesli kan wel, al zijn er wel betere keuzen. Noten vind ik persoonlijk teveel vetten bevatten om post workout te eten.
Wat JT al zei zolang je niet met wedstrijden ed mee doet zijn dat details die echt geen verschil gaan uitmaken voor een hobbyist.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWat JT al zei zolang je niet met wedstrijden ed mee doet zijn dat details die echt geen verschil gaan uitmaken voor een hobbyist.
En als je zoveel moeite erin steekt, wil je ook maximale resultaten toch?
ik heb heel duidelijk gemerkt dat al die "details" samen toch heel veel verschil kunnen maken. Als je met minimale extra moeite anderhalf keer zo veel resultaat haalt. waarom niet dan?
Onbewust letten we zowieso al op een hele reeks aan details.
Welke vetzuren nemen we tot ons en in welke verhoudingen (hoeveel nemen er een visolie supplement?). welke soort eiwitten op welke momenten? (wie neemt er whey in de ochtend en/of voor/na de training. wie neemt er kwark en/of een andere langzame eiwitbron voor het slapen?). Soorten koolhydraten op welke momenten? (de meesten nemen toch de hele dag complexe koolhydraten, en er wordt soms gekozen voor een snel opneembare koolhydraat voor of direct na de training).
dat zijn allemaal details. waarvan we allemaal weten dat ze van invloed zijn op onze resultaten. en meerdere details gecombineerd kunnen een wereld van verschil uitmaken.
en of je nou op een podium wil of niet. dat staat daar naar mijn mening los van. als die noten nou uit de post workout weg gelaten worden. en ergens anders op de dag gegeten worden. dan is dat geen extra moeite. maar levert wel extra resultaat.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment