Doner Shoarma etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

alles wat ze maken?

je kan altijd kiezen he, ik heb Turkije geen doner of shoarma aangeraakt

en dat was voordat ik me met fitness en voeding bezighield

Comment

Relax, als je een weekje of 2 af en toe ff zondigt os dat geen probleem, als je het maar niet te veel doet en als je er maar mee stopt als je thuis komt

Comment

die Turken maken goed eten hoor

lamsvlees met rijst, groente, heerlijke sauzen

noem maar op

Comment

seriues ik weet niet man gewoon goed rond snuffellen maar ik ga naar kurdische gedeelte maar is imprensiepe alemaal het zelfte aleen stelvoor ik kom gewoon een restaurant binnen ofso dan haal ik gewoon lamsvlees etc maar het is niet erg als ik dat in die 2weken bijv 4x junk ? trouwens ik eet al 9maanden clean ben een pussy om te junken -.- xd

Comment

Gewoon lekker veel rijst met kufta, dolma, lachmachun.. Wat klaag je vriend, en af en toe junk kan geen kwaad, kijk je daar niet zo suf op. Want als je dan terug bent ben je ook extra gemotiveerd om weer clean te gaan en naast dat kan t ook niet kwaaad om je stofwisseling ff een boost te geven.
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Hmmm dulma, Love it. Ondanks dat dit meer irakees eten is :P

Comment

Gosh al dat gepraat over eten makes me hungry (zin in kip in pikante saus bij de chinees), iemand enig idee hoeveel calorien daarin in zitten?

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                  Gewoon lekker veel rijst met kufta, dolma, lachmachun.. Wat klaag je vriend, en af en toe junk kan geen kwaad, kijk je daar niet zo suf op. Want als je dan terug bent ben je ook extra gemotiveerd om weer clean te gaan en naast dat kan t ook niet kwaaad om je stofwisseling ff een boost te geven.
                  je hebt gelijkt maar die dolma's die eet mijn familie daar ook bestwel veel en kufta's ook maar wat zijn de kcal van dolma's niet zo hoog tog is eigenlijk gwn een blaadje met rijst ofso

Comment

Klopt dolma is gewoon druivenblad met rijst en gehakt en veel specerijen. Ik principe zou je t voor jezelf een lichte bulk kunnen maken, aangezien je gewoon naar de gym kunt.

@ talaleh: volgens mij is t echt een grieks gerecht, maar t wordt in die gebied overal wel gemaakt. Bij ons syriers is t ook een heel geliefd en veel gegeten gerecht
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Was jij trouwens niet die magere snoek? Dan kan een kebap voor jouw geen kwaad hoor.

Ik was ooit ook te mager komen te staan en ik ging dan maar wekelijks langs de mac en kebapzaak. Totdat ik 5 tot 7 kg bijgekomen was. Uiteraard bleef ik wel doortrainen.
                      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                        je stofwisseling krijgt niet specifiek van junkfood een boost. Je stofwisseling wordt vooral door meer koolhydraten eten versnelt. (door glucose, niet zo zeer door fructose). Vetinname (sommige junk bevat voornamelijk veel vet) heeft vrijwel geen effect hierop.

de meest effectieve manier is gewoon wat meer koolhydraten eten (rijst, brood, etc). en de vetinname die dag beperken tot een 50-60g.

zie topic:
                        http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...at-refeed.html
                        ----------------------------

veel junk bevat veel vet. en daar heb je dus niets aan. je moet juist vetten laag houden tijdens refeeds anders ga je vet aanzetten (omdat carbs en dus insuline hoog zijn).
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

dynobet ik snapje maar turks eten is volgensmij meestal ook wijnig vet stelvoor ik ga naar een restaurant dan bestel ik gewoon rijst met kip etc is gewoon normaal aleen beetje extra olie

Comment

Originally posted by spaake View Post
                            Was jij trouwens niet die magere snoek? Dan kan een kebap voor jouw geen kwaad hoor.

.

Haha, je bent me voor, zoiets (maar iets anders geformuleerd ) wilde ik ook zeggen.
                            Karwan, je bent graatmager, gewoon lekker vreten en geniet van je vakantie!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Haha, je bent me voor, zoiets (maar iets anders geformuleerd ) wilde ik ook zeggen.
                              Karwan, je bent graatmager, gewoon lekker vreten en geniet van je vakantie!
                              En jij bent nochtans dat vliegende wezentje. Sorry dat ik de stofzuiger uitvond lieverd. Gelukkig werd ik daardoor een geëmancipeerde man. =D
                              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                                En jij bent nochtans dat vliegende wezentje. Sorry dat ik de stofzuiger uitvond lieverd. Gelukkig werd ik daardoor een geëmancipeerde man. =D

Haha, maar je magere snoek liet me wel hier hardop in de lach schieten dus jij mag van mij de stofzuiger, de wasmachine en de vaatwasser opnieuw uitvinden, hoor!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X