Doner Shoarma etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Haha, maar je magere snoek liet me wel hier hardop in de lach schieten dus jij mag van mij de stofzuiger, de wasmachine en de vaatwasser opnieuw uitvinden, hoor!
    Kwas je weer voor. Ik wist dat je zoiets leuks ging zeggen. Dan verander ik mijn schermafbeelding maar. Komt van pas met mijn nieuw liedje. =D

IIG, amuse ik moet het vocale werk gaan afmaken.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

hahah julie spacen ik wil aankomen maar dat betekent niet dat ik als een mogool me vol ga tanken met vet en junkfood ik hou het zo clean mogelijk en het gaat vast wel lukken

Comment

Originally posted by Karwan View Post
        hahah julie spacen i
        nee, jij overdrijft.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

julie overdrijven ik ben geen mogooltje ofso dat ik naar dom gelul ga luisteren van jaah je mag alles eten eet maar wat je wilt je bent tog mager etc slaat nergens op -.-

Comment

ik zou volgas aan de baklava gaan man

hebben ze geen kipshoarma?

Comment

hahah julie spacen ik wil aankomen maar dat betekent niet dat ik als een mogool me vol ga tanken met vet en junkfood ik hou het zo clean mogelijk en het gaat vast wel lukken
              Heb ik ook niet gezegd. Je leest niet goed of selectief. Ik zei dat je wekelijks eens langs de kebap kan of de mc. donalds naast je gewone maaltijden. Ik deed bv. 2 cheeseburger in de avond of een kipkebap. Je kan dit tenminste nog permitteren een tijdje. Ik ben er ondertussen van afgestapt omdat de kg hoogte in gingen. Neem zelf de keuze wanneer je genoeg van die dingen hebt gegeten.

Leef in maten. Bv. als je genoeg tijd hebt om de hele dag te vrijen. =D

Je zou een belediging zijn voor die mensen waarover je praat en ik geef ze geen ongelijk ook geen gelijk want anders ben ik niet beter. Ik bedoel, loop geen mensen te betrekken die er niets mee te maken hebben of waarvan je niets afweet.
              Last edited by spaake; 11-02-2011, 17:57.

Comment

nee klopt ik heb jou advies ook geacepteerd vond het ook goed advies maar die beuadien ofso zij denkt altijd dat het leven super makelijk is zo van 1.2.3 hupakee xd

Comment

Originally posted by Yves View Post
                  ik zou volgas aan de baklava gaan man

hebben ze geen kipshoarma?
                  haha baklava's dat zijn suger bombs

Comment

nee klopt ik heb jou advies ook geacepteerd vond het ook goed advies maar die beuadien ofso zij denkt altijd dat het leven super makelijk is zo van 1.2.3 hupakee xd
                    Mss moet je eens lief zijn voor haar idee en komt dat voor jouw ook uit na een tijd. Vraag je af waarom het bij jouw niet 1,2,3 is maar 1,2,3,4,5 en probeer dat dan in te korten naar 1,2,3. Dan wordt je vast wat gezelliger. Hoe dan ook ik vind je nu ook al een lieverd hoor maar je kan nog liever worden als je dat andere lieverdje rustig haar leuke leventje laat leiden. Kwaadheid om haar 'ongezegde' makkelijkere leven is geen weg naar geluk voor jezelf. Misschien is haar leven zelfs niet zo gemakkelijk en wrijf je het bij haar nu extra in. Dingen om even bij na te denken. Misschien ben je nog ff jong en ben je nog een beetje een rakkertje.

Veel geluk met vinden van de moeilijke weg, want die wordt nadien makkelijker. Als je overal eens geweest ben weet je welke wegen het productiefst zijn. Tenzij daar ineens een rotsblok ligt dan zul je andere manieren of wegen vinden. Dus geluk lacht je toe bij de lichtste tegenval. =D =D =D

Comment

haha baklava's dat zijn suger bombs
                      misschien hebben ze wel kipshoarma, denk wel kipsate varkensate is daar zeldzaam denk ik

Comment

Originally posted by spaake View Post
                        Mss moet je eens lief zijn voor haar idee en komt dat voor jouw ook uit na een tijd. Vraag je af waarom het bij jouw niet 1,2,3 is maar 1,2,3,4,5 en probeer dat dan in te korten naar 1,2,3. Dan wordt je vast wat gezelliger. Hoe dan ook ik vind je nu ook al een lieverd hoor maar je kan nog liever worden als je dat andere lieverdje rustig haar leuke leventje laat leiden. Kwaadheid om haar 'ongezegde' makkelijkere leven is geen weg naar geluk voor jezelf. Misschien is haar leven zelfs niet zo gemakkelijk en wrijf je het bij haar nu extra in. Dingen om even bij na te denken. Misschien ben je nog ff jong en ben je nog een beetje een rakkertje.

Veel geluk met vinden van de moeilijke weg, want die wordt nadien makkelijker. Als je overal eens geweest ben weet je welke wegen het productiefst zijn. Tenzij daar ineens een rotsblok ligt dan zul je andere manieren of wegen vinden. Dus geluk lacht je toe bij de lichtste tegenval. =D =D =D
                        Haha is goed spaake ik vind jou wel een chill iemand en ja ik begrijp je wat je me probeert te vertellen

Comment

Haha is goed spaake ik vind jou wel een chill iemand en ja ik begrijp je wat je me probeert te vertellen
                          Goh die karma heb ik van al die vriendelijke en geduldige mensen die met mijn onbegrijpbaar karakter zijn omgegaan. Ik hou wel van hutsepot!

Comment

Originally posted by spaake View Post
                            Goh die karma heb ik van al die vriendelijke en geduldige mensen die met mijn onbegrijpbaar karakter zijn omgegaan. Ik hou wel van hutsepot!
                            onbegrijpbaar is het niet helemaal maar bijzonder is het zeker haha ik mag het wel

Comment

Originally posted by Yves View Post
                              onbegrijpbaar is het niet helemaal maar bijzonder is het zeker haha ik mag het wel
                              Keep It real Ali Gator!

Your my new ally, let's conquer this world. =D

Vind jouw ook bijzonder hoor.

Comment

maar die beuadien ofso zij denkt altijd dat het leven super makelijk is zo van 1.2.3 hupakee xd
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X