Dag Mensen,
Na wat rond gesnuffeld en sticky's gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een voedingsschema op moet stellen. Dit ben ik ook van plan maar aan gebrek aan kennis zou ik graag gebruik willen maken van jullie ervaringen. (Mijn doel is om meer massa op te bouwen).
Zojuist heb ik mijn voedingsbehoefte berekend op "voedingsbehoefte.nl" en ben op deze cijfers uitgekomen;
Lichaamsgewicht: 87KG
Lichaamsvet percentage: 18.2%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2792 Kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 157 gram
Dagelijkse behoefte vetten: 62 gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 402 Gram
Vandaag heb ik ook Whey Perfection aangeschaft op "bodyenfitshop.nl".
Dat leek me een goede toevoeging op mijn schema.
Link: Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop
Mocht iemand mij wat tips willen geven of misschien zelfs helemaal wilt helpen met het opstellen van een schema zou ik dit erg waarderen. Zelf ben ik ook druk op het internet aan het zoeken om een goede schema op te stellen.
Met vriendelijke groet,
Meth
Na wat rond gesnuffeld en sticky's gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een voedingsschema op moet stellen. Dit ben ik ook van plan maar aan gebrek aan kennis zou ik graag gebruik willen maken van jullie ervaringen. (Mijn doel is om meer massa op te bouwen).
Zojuist heb ik mijn voedingsbehoefte berekend op "voedingsbehoefte.nl" en ben op deze cijfers uitgekomen;
Lichaamsgewicht: 87KG
Lichaamsvet percentage: 18.2%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2792 Kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 157 gram
Dagelijkse behoefte vetten: 62 gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 402 Gram
Vandaag heb ik ook Whey Perfection aangeschaft op "bodyenfitshop.nl".
Dat leek me een goede toevoeging op mijn schema.
Link: Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop
Mocht iemand mij wat tips willen geven of misschien zelfs helemaal wilt helpen met het opstellen van een schema zou ik dit erg waarderen. Zelf ben ik ook druk op het internet aan het zoeken om een goede schema op te stellen.
Met vriendelijke groet,
Meth
Comment