Hallo,
Ik ben bezig met de cut sinds ongeveer 3 weken. Stats voor de cut: 1.83 91 kg, 16.4% bf
Mijn trainingsschema bestaat uit krachttraining (3 keer per week) en daarna 40 minuten LIT cardio.
Mijn probleem is, is dat ik qua 'gevoel' vrij veel spiermassa ben verloren. En dan doel ik meer op het visuele aspect. Het lijkt alsof ik mijn spieren zijn gekrompen in de spiegel. Qua kracht valt er niet zo veel van te merken, alleen op Shoulder Press ben ik gewicht omlaag gegaan. Ik ben wel net iets te veel afgevallen in een korte tijd, maar dat probeer ik nu af te remmen, ik viel 3 kg in 3 weken af (ongeveer). Nu was ik toch wel heel benieuwd of ik het wel goed deed? Of ben ik gewoon veel vocht verloren waardoor ik zo 'gekrompen' lijk?
Dit is mijn voedingsschema (globaal):
11:00
Multivitamine glas (300 ml) met 5 gram creatine-esther (Stacker C)
Whey (50 gram) + Magere melk (600 ml)
12:00
Brinta (circa 80 - 120 gram)
Magere melk
Banaan
14:00
Boterhamen volkoren 3
Kipfilet (4 plakken per boterham)
Geen boter
17:00
6 Eiwitten
1 Eigeel
1 stuk groenten (paprika/brocolli)
10 ml olijfolie
(soms)
whey (50 gr) shake met water
19:00
kip 200 gr
Groenten 400 gr (paprika/bonen/brocolli/courgette)
Tomatenpuree 60 gr
Olijfolie 15 ml
(soms)
Whey (50 gr) shake met water
23:30
Franse magere kwark 500 gr
Whey (10 gr, als smaak)
Bij de trainingen drink ik als preworkout why shake met water, en neem ik ook whey met water mee voor tussen krachttraining en cardio in, zodat ik geen koolhydraten binnenkrijg maar wel eiwitten, zodat de glycogeenvoorraden leeg zijn en mijn cardio meer nut heeft. Het klinkt alsof ik veel Whey neem, dit klopt, maar ook veel eiwitten komen uit voeding en op een andere manier tijdens de cut gaat gewoon niet.
Ik ben bezig met de cut sinds ongeveer 3 weken. Stats voor de cut: 1.83 91 kg, 16.4% bf
Mijn trainingsschema bestaat uit krachttraining (3 keer per week) en daarna 40 minuten LIT cardio.
Mijn probleem is, is dat ik qua 'gevoel' vrij veel spiermassa ben verloren. En dan doel ik meer op het visuele aspect. Het lijkt alsof ik mijn spieren zijn gekrompen in de spiegel. Qua kracht valt er niet zo veel van te merken, alleen op Shoulder Press ben ik gewicht omlaag gegaan. Ik ben wel net iets te veel afgevallen in een korte tijd, maar dat probeer ik nu af te remmen, ik viel 3 kg in 3 weken af (ongeveer). Nu was ik toch wel heel benieuwd of ik het wel goed deed? Of ben ik gewoon veel vocht verloren waardoor ik zo 'gekrompen' lijk?
Dit is mijn voedingsschema (globaal):
11:00
Multivitamine glas (300 ml) met 5 gram creatine-esther (Stacker C)
Whey (50 gram) + Magere melk (600 ml)
12:00
Brinta (circa 80 - 120 gram)
Magere melk
Banaan
14:00
Boterhamen volkoren 3
Kipfilet (4 plakken per boterham)
Geen boter
17:00
6 Eiwitten
1 Eigeel
1 stuk groenten (paprika/brocolli)
10 ml olijfolie
(soms)
whey (50 gr) shake met water
19:00
kip 200 gr
Groenten 400 gr (paprika/bonen/brocolli/courgette)
Tomatenpuree 60 gr
Olijfolie 15 ml
(soms)
Whey (50 gr) shake met water
23:30
Franse magere kwark 500 gr
Whey (10 gr, als smaak)
Bij de trainingen drink ik als preworkout why shake met water, en neem ik ook whey met water mee voor tussen krachttraining en cardio in, zodat ik geen koolhydraten binnenkrijg maar wel eiwitten, zodat de glycogeenvoorraden leeg zijn en mijn cardio meer nut heeft. Het klinkt alsof ik veel Whey neem, dit klopt, maar ook veel eiwitten komen uit voeding en op een andere manier tijdens de cut gaat gewoon niet.
Comment