5 kg aangekomen in 4 maanden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Richard075 View Post
    Als jou voedingsschema oke is en je eet op behoefte en sport daarbij explosief lijkt het mij dat je gewoon wat meer spiermassa erbij hebt gekregen.
    Ik zou willen dat dat zo was, maar denk het niet.
    Ik sport veel ja en zal best wat spiermassa bij hebben gekregen, maar geen 5 kg! Merk dat mn broeken strakker om mn benen en kont zitten maar echt gespierder en strakker zijn die niet. Alles is wel ronder geworden, niet meer zo botterig....., want dat was ik; vel over been..., weinig vet, ondanks ik veeeeeel vet naar binnen werkte!
    Een voedingsschema heb ik niet, ik probeer alleen wat meer op te letten dat ik gezonder eet dan voorheen, en sinds ik merk dat ik in rap tempo in gewicht aankom let ik erop dat ik niet meer zo vet en zoet eet.....

Heb nooit 'aan de lijn' hoeven doen, dus vind het, ondanks ik het wel probeer, best een ommezwaai om na 47 jaar ineens op mn voedingspatroon te moeten letten!

Comment

Ik ben me werkelijk ROT geschrokken!!!
      3 Maanden geleden was mn vetpercentage 19.
      Zojuist op de sportschool opnieuw gemeten; 25,6..!!!!!!!!

Hoe kan dat in vredesnaam zo snel gebeuren????
      Maar meteen allerlei o% vet en suikervrije boodschappen ingeslagen!!
      Dat wordt een zware dobber, aangezien ik tot voor kort écht alles kon eten zonder een grammetje aan te komen...., snap er werkelijk niks van!!
      Kan je metabolisme echt zo snel veranderen?????

Comment

DrugAcademy.com - Cannabis

Het deel: How drugs work Cannabis 2011 gaat over de werking van cannabis en het menselijk lichaam.

even ter info..
        Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

Ik zou wel eens een goed voedingsschema willen zien voor een vrouw. Ik sport drie keer per week voornamelijk op kracht (veel herhalingen, kleine gewichten) daarnaast loop ik zo'n 15 kilometer per week hard.

Comment

Originally posted by Iris_c View Post
            Ik zou wel eens een goed voedingsschema willen zien voor een vrouw. Ik sport drie keer per week voornamelijk op kracht (veel herhalingen, kleine gewichten) daarnaast loop ik zo'n 15 kilometer per week hard.
            voor een vrouw gelden precies dezelfde regels als voor een man. Enig verschil is dat een vrouw qua kcal berekening lager uit komt dan een man. Voor de rest is alles precies hetzelfde. En op dagen dat je veel hardloopt heb je meer complexe koolhydraten nodig ter compensatie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X