5 kg aangekomen in 4 maanden!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by barbarajudy View Post
    Ook m'n maag en buik zijn 'voller' geworden en m'n taille minder! :-(
    ik kon 'vroeger' echt ALLES eten zonder een grammetje aan te komen. Snelle spijsvertering? Sinds 4 maanden kom ik al aan als ik alleen maar naar eten kijk, lijkt het wel....

.

Overgang, denk ik.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Yves View Post
      ghehehehe
      Je zin voor humor maakt me vrolijk Yves. Mooie tanden heb je! =D
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
        voor een man ook, als je dit claimt gain je gewoon veel vocht/vet
        Voor een man niet, ik gain gemakkelijk 5kg in 4 maanden.
        Zonder vet en vocht.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Overgang, denk ik.
          Heb ik ook al even aan gedacht, maar m'n menstruatiecyclus loopt nog zo exact als een klok, en verder heb ik ook geen overgangsverschijnselen.

Het is echt vanaf ik ben gestopt met blowen, net of m'n metabolisme sindsdien veranderd is....

Comment

Originally posted by gleke View Post
            Voor een man niet, ik gain gemakkelijk 5kg in 4 maanden.
            Zonder vet en vocht.
            excuse dacht 4 weken .

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
              Ik zou mijn voedingsbehoefte nog eens goed uitrekenen,en dan kijken of je niet te veel boven je behoefte zit te eten.
              Ik eet niet meer of minder dan voorheen, m'n eetgewoonten zijn niet drastisch veranderd, wel gezond(er) en verantwoord want let veel meer op wat ik eet bv geen Mc. Donalds, kaasfondue enz. maar gezonde snacks/tussendoortjes als fruit en Evergreen koeken.......

Comment

Ik eet niet meer of minder dan voorheen, m'n eetgewoonten zijn niet drastisch veranderd, wel gezond(er) en verantwoord want let veel meer op wat ik eet bv geen Mc. Donalds, kaasfondue enz. maar gezonde snacks/tussendoortjes als fruit en Evergreen koeken.......
                Nou ga je waarschijnlijk een hoop gezeur krijgen over je tussendoor snacks....suikers ed
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by spaake View Post
                  Met zo'n booty zal ik niet veel inzitten om een paar kg meer te wegen een gewicht van 60 - 70 kg is niet abnormaal voor een volwassen vrouw. Als het jammer vind dan zou ik dit als motivatie nemen om toch blijven voor't te sporten. Dan krijg je een dubbel effect. Je komt bij maar al je leuke lichaamsvormen krijgen meer volume, je wordt daarom aantrekkelijker voor het oog en ook de gevoelszenuwen ervaren liever een vollere hand. =D succes!
                  Mijn man vind het ook helemaal niet erg dat ik aangekomen ben, integendeel.., zijn 'gevoelszenuwen' zeggen ook :Yes!
                  Alles is idd ronder.
                  Maar ik maak me alleen maar zorgen dat ik over 4 maanden wéér 5 kg aangekomen ben.... Is toch niet gezond/normaal dan? Gaat dan wel errrrrrrg snel!

Comment

ik ben sinds juni 2010 gestopt met blowen & roken en sindsdien ben ik van 73 kg naar 83 kg gegaan. Het enige probleem dat ik had en nu nog af en toe heb is dat ik erg moe ben ookal slaap ik 8 of 9 uur. Vroeger had ik voldoende met 6,7u en dan was ik erg fit. Je lichaam is bezig met ontgiffen, als je rookt/blowt heb je niet door dat het slecht voor je is.

Ben je gestopt met roken en blowen of juist blowen? of rookte je niet?

Ik heb wel serieuse wreetkicks gekregen, mijn vriendin en familie, vrienden vragen zich af waar ik alles stop, het is alsof ik 2 magen heb. zolang je maar gezond eet en veel lichaamsbeweging hebt.

Ga en praat eens met een sportdokter en laat eens een bloedproef doen dan ben je al iets wijzer.

Volhouden zou ik zeggen, er zijn genoeg mensen die zonder kunnen dus waarom wij niet? een sporter hoort niet te roken. het is bewezen dat je door roken minder snel spiermassa aanzet!
                    Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

Originally posted by Tjikaboom View Post

Volhouden zou ik zeggen, er zijn genoeg mensen die zonder kunnen dus waarom wij niet? een sporter hoort niet te roken. het is bewezen dat je door roken minder snel spiermassa aanzet!

2.30.
                      YouTube - Markus Ruhl smoking

Ben benieuwd hoe hij eruit had gezien als hij niet had gerookt.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ben je de afgelopen maanden ziek geweest,en heb je bijv medicijnen voorgekregen huisarts(prednisolon of zoiets)dat houdt vocht vast en wordt je ook iets zwaarder.Hoe is je zout inname geweest de afgelopen maanden?Hoe ben je de laatste maanden met je sport bezig geweest?

Comment

Heb ik ook al even aan gedacht, maar m'n menstruatiecyclus loopt nog zo exact als een klok, en verder heb ik ook geen overgangsverschijnselen.

Het is echt vanaf ik ben gestopt met blowen, net of m'n metabolisme sindsdien veranderd is....
                          Dat zegt soms niets, het moet ergens mee beginnen, zeg maar.
                          Bij de éen is het nachtzweten, bij de ander aankomen, bij een volgende kortere cyclus, noem maar op. Rond deze leeftijd zit het er gewoon aan te komen, doe je niets aan.

Het kan ook een combinatie zijn van stoppen met roken (maar ja, je hebt het over blowen, dan gebruik je dan geen tabak of deed jij dat wel? ik heb er geen verstand van, heb het geen 30 jaar gedaan ) waardoor je stofwisseling inderdaad ietsje trager wordt.
                          Bij mij scheelde dat destijds een kilootje of 2 maar die gingen er ook vanzelf weer af na een paar maanden.
                          Het lijkt me niet dat het bij jou 5 kilo spier is. Ik meen me te herinneren dat je nog maar kort traint, toch? Zo snel gaat dat echt niet, anders zou ik dat ook moeten hebben maar ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht als toen ik begon, alleen minder vet en meer spiertjes hier en daar.

maar gezonde snacks/tussendoortjes als fruit en Evergreen koeken.......

dat is toch allemaal suiker, hoor. Zo gezond zijn die tussendoortjes niet.
                          En ja, ook dat gaat op deze leeftijd echt meetellen, we blijven geen 18, he.
                          Last edited by Beaudien; 12-02-2011, 15:34.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn man vind het ook helemaal niet erg dat ik aangekomen ben, integendeel.., zijn 'gevoelszenuwen' zeggen ook :Yes!
                            Alles is idd ronder.
                            Maar ik maak me alleen maar zorgen dat ik over 4 maanden wéér 5 kg aangekomen ben.... Is toch niet gezond/normaal dan? Gaat dan wel errrrrrrg snel!
                            Blijven sporten en je geen zorgen maken. De enigste zorgen die je moet maken is of je man het nog kan behouden. Er zijn nu namelijk meer dingen die sneller kunnen komen door veranderingen. Ha =D

In ieder geval zou ik me in jouw plaats niet te druk maken. Je gaat misschien wel meer aankomen omdat je goed bezig bent! Maar dit is dan een omwisseling van je 18 % vet naar bv. 12 % en de rest vormt dan spierweefsel. Je lichaam merkt dat er veranderingen zijn en gaat daarom meer vasthouden waardoor je de eerste tijd wat gaat aankomen. Als je bezig blijft merkt je lichaam dat er meer en meer een evenwicht optreed en zul je balanceren op het gewicht dat bij jouw lichaam en sportiviteit past.

Ben geen dokter, maar mister love zegt dat dit wel verstand houd. Maak gewoon een goed schema op zodat je niet de ene dag meer gaat eten dan de andere, bv. een keer om de 2 weken ofzo en houd je aan je trainingsgedrag.

thumbs up voor je!

ps: ik ken het vetpercentage voor vrouwen niet. Maar als man zit ik zelf rond de 11 % en ik heb nog wat overschot. Dus 12 lijkt me niet verkeerd. =D
                            Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Bij vrouwen kun je er vaak een procentje of 8 bij optellen, als je het over een vergelijkbare moeilijkheidsgraad om te halen hebt.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                dat is toch allemaal suiker, hoor. Zo gezond zijn die tussendoortjes niet.
                                En ja, ook dat gaat op deze leeftijd echt meetellen, we blijven geen 18, he.
                                Jéé, wat een druif ben ik dan toch, he!?
                                En ik maar denken dat fruit en evergreen goede tussendoortjes zijn!
                                Zo leer ik nog wat op dit forum!
                                Wat voedingsstoffen, calorieen, suikers, koolhydraten enz. enz. betreft ben ik echt een groentje. Komt omdat ik daar nooit op heb hoeven letten. Tot voor kort dan!

Wat zijn dan wél gezonde tussendoortjes?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X