shotjes erger dan glazen alcohol?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb vrijdagnacht gedronken: - 2 whiskey - 2 shotjes - 3 bacos - 11 bier haha echt waar. Was goed dronken..pff zelfs nu op zondag nog kater. Geloof niet dat ik nu minder benchpress!! Moet het wel niet elke maand doen. Maar ik zuip meestal 4 keer per jaar. Bevalt prima. heb genoten
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
      per shotje of glas bier verlies je ongeveer 0.5 kilogram spierweefsel.
      0.65 kg niet bagatelliseren, beter had je bier verkozen boven shotjes door de het kleine volume per concentratie alcohol wordt de alcohol te snel opgenomen met als gevolg dat je spiermassa als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Comment

maar wordt het nou alcohol percentage per 100 mililiter aangegeven?
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
          0.65 kg niet bagatelliseren, beter had je bier verkozen boven shotjes door de het kleine volume per concentratie alcohol wordt de alcohol te snel opgenomen met als gevolg dat je spiermassa als sneeuw voor de zon verdwijnt.
          hahah maak die jongen maar bang. Hij is nu al druk bezig met het meten van zijn borstomvang..
          Failure is your friend

Comment

Inderdaad. voordat ik opp vakantie ging woog ik nog 100 kg nou nog maar 25kg
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

het verdwijnt niet, het verplaatst zich direct naar je buik! alle aminozuren worden omgezet naar vetzuren door het gist in alcoholische dranken en daar is de buik en weg zijn de spiertjes

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Inderdaad. voordat ik opp vakantie ging woog ik nog 100 kg nou nog maar 25kg
                Haha, als dat zo zou zijn, zouden sommige in de - moeten komen te staan met VVM
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by tha man View Post
                  het verdwijnt niet, het verplaatst zich direct naar je buik! alle aminozuren worden omgezet naar vetzuren door het gist in alcoholische dranken en daar is de buik en weg zijn de spiertjes
                  en doet moet een grapje zijn? ik dronk maar 2 kleine shotjes.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                    maar wordt het nou alcohol percentage per 100 mililiter aangegeven?
                    Niet echt de slimste he? :P
                    35% = 35% dus 35% van je glaasje (hoe groot dan ook) bestaat uit alcohol
                    19j - 1.96m - 105kg
                    Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
                      Niet echt de slimste he? :P
                      35% = 35% dus 35% van je glaasje (hoe groot dan ook) bestaat uit alcohol
                      Jah maar hoeveel procent? ik dronk het uit een heel klein glaasje. mischien wel 30 mililiter ofzo. minder zelfs

Comment

Jah maar hoeveel procent? ik dronk het uit een heel klein glaasje. mischien wel 30 mililiter ofzo. minder zelfs
                        als het 35% alcohol was in die shotjes, dan is dus ook 35% van je shotje alcohol

dus als jou shotje 30milliliter was, dan is 0.35 * 30 milliliter = 10.5 milliliter alcohol...

Comment

en doet moet een grapje zijn? ik dronk maar 2 kleine shotjes.
                          niet als we het recente onderzoek van Dhr. Sm Irnof moeten geloven, waarschijnlijk zal het maar 1.5 kg vet bedragen binnen een maandje heb je dat er wel af. Dus dont worry

Comment

haha je zou maar obese worden van een paar shotjes

Comment

moet je eens absinthe proberen, 90%. 3 shotjes en je ziet al scheel.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Ja hoor..
                                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X