Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
sorry hoor maar in mn post plaatsen?
ik moet helaas zeggen dat ik echt niet weet waar of hoe dat moet.
ik heb het trouwens wel in een excel bestand gemaakt.
sorry hoor maar in mn post plaatsen?
ik moet helaas zeggen dat ik echt niet weet waar of hoe dat moet.
ik heb het trouwens wel in een excel bestand gemaakt.
onder dit venster staat:
overige opties.
hier staat onder andere beheer bijlage... en deze moet je hebben om je exel bestand te posten.
jah da heb ik geprobeerd maar geeft ie aan dat het een ongeldig bestand is terwijl excel bestand toch zou moeten lukken neem ik aan en is ook niet te groot of zo
Of dit goed is of niet kunnen we zo niet beoordelen. Dan zullen we meer over je moeten weten. En ook moeten weten wat je doelstellingen zijn.
Bovendien was het beter geweest als je je eigen topic hierover geopend had.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment