Aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen

Beste mensen...Ik train nu net met men broer...Ik ben 16 jaar en ik train nu 4 keer per week. Ik ben 1.85 m en ik weeg 66 kg. Ik kan moeilijk aan komen in gewicht. Ik ben net nieuw wat ik kan ik het beste doen. Met eten cq (drinken). Wie heeft er tips of informatie. Alvast bedankt.

Met mvg Mike

Post eens wat je nu zoal dagelijks eet, dan kunnen we daar op of aanmerkingen omtrent geven.

grtz
    stil growing

Comment

9 uur opstaan- 1 broodje en soort vitamine shake met veel eiwitten en koolhydraten.

10 uur trainen tot 11 30 uur.

om 12 uur 2 broodjes.

om 13 uur 2 broodjes.

om 14 uur 2 broodjes enz tot avondeten.

avondeten (aardappelen...worst...vet...ei...)

daarna tot ik ga slapen brood met boterhamworst...en de dag door vla tussendoor en multivitaminen.

Comment

Zo lees ik wat jij op dag eet:
        in totaal 12sneen brood & avondeten.

voor trainen: 1snee brood & vitamine shake
        na trainen: 5x 2 boterhammen, avondeten, 1 boterham met worst.

ik zou ns beginnen met wat meer te eten.

Ga meer boterhammen eten en misschien wat minder verspreid over de dag. Elke 5dgn 1 boterham meer per dag totdat je aan gaat komen. Zou het totaal in begin houden met 5-6x per dag te eten.

Voor de rest kan zal je ook wat meer eiwitten kunnen nemen, te denken aan :
        Magere kwark,
        Tonijn,
        Kipfilet,
        Eieren etc.

Neem je al na het trainen een whey shake? Zo nee ga dat dan ook ns nemen. 30gr WHey + 50 grm Dextrose. Na deze shake een maaltijd eten met flinke hoeveelheid eiwitten en koolhydraten.

Zou zowieso nog na het avond eten nog een maaltijd toevoegen met wat "langzame" eiwitten voor de nacht.

En wat is dat voor shake sochtends?? Ken geen vitamine shake met veeeel eiwitten & koolhydraten.

Comment

Jah dat zijn pakjes.Neemt men moeder mee is niet zomaar te kopen. Maar jah bedankt Melkman. Maar die weightgainer kan ik die nu al gebruiken!? Zo niet waarneer dan wel.

Comment

welk brood eet je dan wit of bruin, s morgens voor je training zou je meer moeten eten, probeer eens bambix of brinta te eten.

Die vitamine shake kan je die eens beter beschrijven neem desnoods dat pakje erbij en schrijf het over,direct na uw training kan je beter dextrose nemen en eiwitten zoals melkman al aangaf.

Probeer uw voedsel elke week op te bouwen, neem desnoods een weightgainer maar deze mag infeite geen vervanging zijn van een maaltijd maar een toevoeging.

grtz
            stil growing

Comment

Als je 16 bent, ben je waarschijnlijk nog in de groei een hoop voedingstoffen worden daar al voor gebruikt dus idd extra eten. Waarschijnlijk zal je na je 18-19 wat makkelijker zwaarder worden hoewel je (op basis van je lengte en gewicht) kans hebt om een hardgainer te zijn.

Probeert idd langzaam wat meer te eten of neemt een handje pinda's tussen door.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X