Voedings schema beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fruit kan je beter overdag of voor een training eten.

En zorg er voor dat je geen dingen gaat eten die je smerig vindt.

Je strikt aan een voedingschema houden wil niet zeggen dat je jezelf moet gaan forceren.

Comment

inderdaad ik zal overdag een stukje fruit eten.

verder is het misschien ook interessant om te vertellen dat ik een web developer ben,
      dit betekent dat ik van half 9 tot 5 vrijwel stilzit...

vandaar dat ik serieus met afvallen / bulken wil bezig zijn!

Comment

Appels hebben geen toegevoegde waarden ( is mij bekend)
        Verder kun je idd die ene maaltijd omwisselen naar pindakaas.
        en als je savonds gewoon in boterbakt neem ik aan?
        dan krijg je daar ook nog vetten mee binnen.
        En 2 stukken fruit zou ik doen op een dag.
        En aangezien je aangeeft flink in de kracht en cardio te zitten zou ik meer eiwitten toevoegen denk bijv. aan gekookte eieren ( zonder dooier vanwege cholesterol wat anders te hoog wordt )

mvg,

Comment

Dooier kan je gewoon eten hoor

dat cholesterol verhaaltje is zo achterhaald als wat.

Comment

Originally posted by 1992rob View Post
            (zonder dooier vanwege cholesterol wat anders te hoog wordt )
            mvg,
            Das nie waar he!!! Je hebt namelijk 2 soorten chol. HDL (goede) LDL (slechte). Het vet van de dooiers zorgt ervoor dat de slechte chol. daalt.

Dus dooiers gewoon eten!

Comment

hier zal ik verder niet op ingaan maar geloof me als je lijf een hoge eiwit behoefte hebt en denk hierbij aan 6 eieren op een dag. dan heeft de dooier wel degelijk invloed op je cholesterol ( bij deskundigen op het gebied van voeding geinformeerd hierover) en idd 1/2 eitjes zo af en toe kunnen geen kwaad. maar regelmatig eieren eten in behoorlijke hoeveelheden wel.

mvg,

Comment

Er zitten op bodynet mensen die meer dan 6 hele eieren per dag eten en nergens last van hebben.

Comment

ieder zo zijn mening laat ik het maar op houden. kunnen beter dit forum lid helpen met zijn schema ipv. over eieren door mauwe

Comment

hier zal ik verder niet op ingaan maar geloof me als je lijf een hoge eiwit behoefte hebt en denk hierbij aan 6 eieren op een dag. dan heeft de dooier wel degelijk invloed op je cholesterol ( bij deskundigen op het gebied van voeding geinformeerd hierover) en idd 1/2 eitjes zo af en toe kunnen geen kwaad. maar regelmatig eieren eten in behoorlijke hoeveelheden wel.

mvg,
                    En dat is nou de reden waarom mensen een voedingsschema hebben zodat ze niet alleen maar eiwitten uit eieren moeten halen.

Een voedingssdeskundige geeft zichzelf al snel die naam. Sonja bakker is ook een "voedingsdeskundige" maar die is om te .

Mijn punt is dat je niet zomaar moet gaan schreeuwen dat dooiers slecht zijn omdat een "deskundige" dit zegt.

Juiste info geven is niet Mauwen over eiren maar iemand helpen de goede richting op te gaan.

Comment

Voor mijn gevoel is het schema zo dat je erg veel eet,

heeft dit niet veel negatieve invloed op mijn gewicht?

Comment

Ik zelf eet nu op behoud(2760Kcal pdag),doel is bf naar beneden en spierbehoud blijven behouden.
                        Probeer een voedingsschema op te stellen met minimaal 6 eetmomenten p dag.
                        Ik zelf train s'morgens altijd dus eet ik ook zoveel mogelijk carbs tot mijn avondeten,dan pleur ik de eiwitten drastisch omhoog.

Comment

maar het heeft nu ook invloed natuurlijk dat k van half 9 tot 5 stilzit,
                          en dan in de avond 2,5 uur sport...

zal dit wel genoeg zijn om niet alleen maar aan te komen?

Comment

heb je die sticky's nu wel helemaal doorgelezen? daar staan zoveel antwoorden in ..

Comment

ieder zo zijn mening laat ik het maar op houden. kunnen beter dit forum lid helpen met zijn schema ipv. over eieren door mauwe

Mening is niet relevant.
                              feiten zijn van belang.

Hele eieren eten, minstens 3 hele eieren per dag.
                              Je hebt de vetzuren(omega's) nodig om slechte vetten te kunnen afbreken en goede chlesterol op peil te houden. Bovendien is je cholesterol nodig om je testosteron hoog te houden.
                              Dat gezwam over af en toe een eitje kan geen kwaad en meer wel....BS.

Gewoon bij de feiten houden en mening overboord gooien.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by jiskefet View Post
                                Voor mijn gevoel is het schema zo dat je erg veel eet,

heeft dit niet veel negatieve invloed op mijn gewicht?
                                Het is te hopen van niet....als je gewicht teveel omlaag gaat is het niet goed....... van belang is dat je vetpercentage verlaagt. Gewicht is niet belangrijk. Alhoewel....ik moet mijn best doen om op 108 kilo te blijven en niet verder te zakken in gewicht.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X