Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Op school kan je toch makkelijk gekookte eieren eten?
Ik doe het bijna dagelijks.
Ik krijg eieren erg moeilijk naar binnen (lees: vies). Laat staan in die korte pauzes op school. Heb je een idee voor een waardige, makkelijk te verorberen vervanger?
Gewoon niet nadenken en gewoon naar binnen kauwen en snel dikke stukken doorslikken helpt altijd zelfs met die dingen die ik vies vind
3200 is toch wel netjes. Ik zit rond de 3000 en 4500. Maar dat is verschillend per dag. op trainingsdagen meer dan op rustdagen
Heb ik meteen een vraagje of het ongezond is om te proberen 4000 kcal op rustdagen en 6000 kcal op trainingsdagen per dag te zitten? Lijkt mij dat het heel normaal is en dat ik er flink vet van word maar hoor het graag ook van n ander hoe die er over denkt
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment