Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Casseine poeder met melk, of water als ik denk dat ik wat minder zuivel moet.. beetje op gevoel..
kwark krijg ik niet weg, of toch zeker niet halve kilo.. heb nog maar sinds eind januari casseine en daarvoor dronk ik makkelijk litertje melk weg voor slapen gaan, resulteert wel in meerdere toiletbezoeken per nacht
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
voor mijn portemonnee is het niet beter, mn ouders zouden gerust elke week x aantal bakkies kwark kopen voor me, maar poeders en dergelijke... vinden zij overdreven dus betalen ze helemaal niet (heb ik zeker begrip voor) en bestel ik dus zelf en stockeer ik maar boven in mn "doping kast" he (zo noemt mn pa het toch niet dat er doping in te vinden is voor de misverstaanders onder ons)
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
voor mijn portemonnee is het niet beter, mn ouders zouden gerust elke week x aantal bakkies kwark kopen voor me, maar poeders en dergelijke... vinden zij overdreven dus betalen ze helemaal niet (heb ik zeker begrip voor) en bestel ik dus zelf en stockeer ik maar boven in mn "doping kast" he (zo noemt mn pa het toch niet dat er doping in te vinden is voor de misverstaanders onder ons)
hahah je dopingkast.. Mijn kast begint inmiddels ook al uit te puilen met allerlei potten
Hahaha, dat ken ik. Ik heb ook 1 van de keukenkastjes hier opge-eist bij mijn (en mijn vriendins) huis. Staan de multivitjes, visolie's en alle andere troep in!
Dus wat...? Wordt je van kwark dikker? Om het simpel te zeggen...
Ikzelf neem nu ook kwark en ben ligtjes aan het cutten en dat gaat tot nu toe redelijk goed.
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
haha ken het mag het ook niet meer in de kast hebben het werd teveel. nu maar naar mijn kamer verhuist.
Ik neem altijd bakje 500g magere kwark voor slapen gaan.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment