Ander schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ander schema

nieuw schema :
    6.30 2 boterhammen met kaas

9.00 5 boterhammen met kipfilet en 0,5 liter weightgain+lijnzaadolie en een appel

11.00 banaan

12.30 5 boterhammen met kipfilet en 0,5 liter weightgain+lijnzaadolie en een appel

15.00 banaan en 0,5 liter weightgain

16.45 rijst met groenten en kipfilet glas magere melk

na trainen rond 19.00 glas eiwitshake met dextrose

dat was ut wel wat vinden julie r van ?

Ziet er al een stuk beter uit dan voorheen.  

Paar dingetjes. Zou om te beginnen zeker een eiwitshake toevoegen aan de eerste maaltijd en 's avonds na de training is het ook nog erg karig. Zou proberen nog een eetmoment toe te voegen rond 21:00 bijvoorbeeld, misschien wat brood of kwark ofzo. En dan vlak voor het slapen gaan nog een eiwitshake.

Verder weet ik niet hoeveel mogelijkheden je hebt om te schuiven, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar een iets betere spreiding over de dag. Je hebt nu drie grote maaltijden van 09:00 tot 17:00 met daartussenin 2 kleintjes.
    Als het mogelijk is kun je bijvoorbeeld van die 5 boterhammen tegelijk er 4 of 3 maken en dan de rest toevoegen om 11:00 of 15:00...

Kan ook zeker zijn dat je in totaal nog steeds te weinig binnen krijgt hoor, zal al een stuk opgelost geworden door de eiwitshakes en een extra eetmoment in de avond.
    Reken anders voor de zekerheid wel even uit hoeveel kcal het zijn en hoe de verdeling koolhydraten/eiwitten/vetten is.

Succes in ieder geval.  

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 21 2004,15:30)]Ziet er al een stuk beter uit dan voorheen.  

Paar dingetjes. Zou om te beginnen zeker een eiwitshake toevoegen aan de eerste maaltijd en 's avonds na de training is het ook nog erg karig. Zou proberen nog een eetmoment toe te voegen rond 21:00 bijvoorbeeld, misschien wat brood of kwark ofzo. En dan vlak voor het slapen gaan nog een eiwitshake.

Verder weet ik niet hoeveel mogelijkheden je hebt om te schuiven, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar een iets betere spreiding over de dag. Je hebt nu drie grote maaltijden van 09:00 tot 17:00 met daartussenin 2 kleintjes.
      Als het mogelijk is kun je bijvoorbeeld van die 5 boterhammen tegelijk er 4 of 3 maken en dan de rest toevoegen om 11:00 of 15:00...

Kan ook zeker zijn dat je in totaal nog steeds te weinig binnen krijgt hoor, zal al een stuk opgelost geworden door de eiwitshakes en een extra eetmoment in de avond.
      Reken anders voor de zekerheid wel even uit hoeveel kcal het zijn en hoe de verdeling koolhydraten/eiwitten/vetten is.

Succes in ieder geval.  
      was ik nog vergeten tegen 9 uur eet ik altijd 4 boterhammen met kipfilet smiddags wat eten rond 3 uur dat gaat nie lukken en 11 uur ook niet.
      voor slapen gaan zal ik nu ook ff een shake nemen
      en ik zal ut is proberen uit te rekenen
      en na trainen neem ik altijd al een shake

Comment

Inderdaad meteen `s morgens een eiwitshake toevoegen en verder uitrekenen waar je nu precies op zit

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 21 2004,17:24)]Inderdaad meteen `s morgens een eiwitshake toevoegen en verder uitrekenen waar je nu precies op zit

Greets...
          euhm keb net geprobeerd uitrekenen ma dat valt nog nie egt meej kweet nie egt hoe ai dat moet doen want op sommige dingen staan geen eiwit enzow op namelijk

Comment

Er staat bij links op dit board wel een proggie waarmee je het kan uitrekenen. Je moet dan inderdaad wel weten wat er in zit.

Er zijn sites waar precies staat wat er in alle producten zit maar kan er ff niet opkomen...
            Shannasse weet het wel die heeft het bij mij ook uitgerekend..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

probeer deze site eens om uit te rekenen http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm

grtz
              stil growing

Comment

thnx allebei

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X