Hallo,
Ik zit nu sinds 2 weken op fitness en heb al een tijd opgelet over het een en ander van voeding. Ik heb de voedingstabel gedownload van de sticky topic en producten eruit gehaald waarbij de eiwit verhouding goed ligt. Nu zou ik graag hulp hebben aangezien ik mijn voedingsschema eindelijk ga samenstellen. Ik heb het een en ander eruit gefiltered en vraag me af of ik de goede producten eruit hebt gepakt. Ik zie hier en daar wat mensen die bijvoorbeeld zeggen dat bepaalde producten de minder goede eiwitten hebben etc. Ik heb dit eruit gepakt:
Ochtend:
Havermout
Vlees:
Tartaar
Biefstuk
Kipfilet (kip)
Koolvis
Zalm (Gerookt)
Tonijn (Water)
Schelvis
Bieflap
Bizonsteak
Haas
Hamlappen
Kalkoen
PaardenBiefstuk
Schar (gebakken)
Schol
Struisvogelsteak
tong (gekookt)
tongfilets
Varkensfilet
Varkenshaas
varkenslap (mager)
Avondeten:
Zilvervliesrijst + Groente
Bruine Rijst + Groente
Beleg:
Kipfilet
KalkoenFilet
Rosbief
Pindakaas
Zalm
Tonijn
Fricandeau (varkens)
kalfsfricandeau
Marmite (Gistextract)
Paardenrookvlees
casselerrib
Snoep (eventueel):
Ongezouten Pinda's
Zuivel:
Magere Kwark (Voor het slapen)
Ik gebruik iedere avond ook whey, Ik train 4 keer per week waaronder 3 keer fitness en 1x vechtsport. MA/WO/VR = Fitness DI = vechtsport.
Ik heb Vlees en avondmaal apart gezet zodat ik wat meer afwisseling in vlees heb. Elke tip voor meer soorten avondeten inplaats van rijst ontvang ik graag. Dus nu de vraag of ik de goede producten eruit heb gepakt om te beginnen met het samenstellen van het voedingsschema en wat ik er beter uit kan laten Het beleg eet ik trouwens op bruin brood!
Alvast bedankt!
Mvg,
David
Ik zit nu sinds 2 weken op fitness en heb al een tijd opgelet over het een en ander van voeding. Ik heb de voedingstabel gedownload van de sticky topic en producten eruit gehaald waarbij de eiwit verhouding goed ligt. Nu zou ik graag hulp hebben aangezien ik mijn voedingsschema eindelijk ga samenstellen. Ik heb het een en ander eruit gefiltered en vraag me af of ik de goede producten eruit hebt gepakt. Ik zie hier en daar wat mensen die bijvoorbeeld zeggen dat bepaalde producten de minder goede eiwitten hebben etc. Ik heb dit eruit gepakt:
Ochtend:
Havermout
Vlees:
Tartaar
Biefstuk
Kipfilet (kip)
Koolvis
Zalm (Gerookt)
Tonijn (Water)
Schelvis
Bieflap
Bizonsteak
Haas
Hamlappen
Kalkoen
PaardenBiefstuk
Schar (gebakken)
Schol
Struisvogelsteak
tong (gekookt)
tongfilets
Varkensfilet
Varkenshaas
varkenslap (mager)
Avondeten:
Zilvervliesrijst + Groente
Bruine Rijst + Groente
Beleg:
Kipfilet
KalkoenFilet
Rosbief
Pindakaas
Zalm
Tonijn
Fricandeau (varkens)
kalfsfricandeau
Marmite (Gistextract)
Paardenrookvlees
casselerrib
Snoep (eventueel):
Ongezouten Pinda's
Zuivel:
Magere Kwark (Voor het slapen)
Ik gebruik iedere avond ook whey, Ik train 4 keer per week waaronder 3 keer fitness en 1x vechtsport. MA/WO/VR = Fitness DI = vechtsport.
Ik heb Vlees en avondmaal apart gezet zodat ik wat meer afwisseling in vlees heb. Elke tip voor meer soorten avondeten inplaats van rijst ontvang ik graag. Dus nu de vraag of ik de goede producten eruit heb gepakt om te beginnen met het samenstellen van het voedingsschema en wat ik er beter uit kan laten Het beleg eet ik trouwens op bruin brood!
Alvast bedankt!
Mvg,
David
Comment