Kipfilet!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kipfilet!!

Hoi Allemaal Alweer ja ik ben lastig vandaag .

Had nog vraagie over kipfiles...Ik wil dat dus ook op brood gaan eten maar ken je dat gewoon koud eten kipfilet op brood ? of moe ik dat elke keer warmbakken enzo.....want ik zie voedingschemas dat ze over de hele middag zoveel broodjes kipfiles eten maarja uitleg ik ben noob als het gaat over voedsel..normaal eette ik gewoon wat me uitkwam enzo.maar wil me nu wat meer gaan verdiepen erin.

Kipfilet net zoals kalkoen filet kun je gewoon koud eten

Comment

Mooizo dat word dus elke dag kipfiles mee met brood haha :P naar me werk. thx man voor info

Comment

Voor op brood neem ik altijd plakjes uit zo'n pakje. Kan je gewoon in de supermarkt kopen bij de vleeswaren voor op brood.
        Je kan kalkoenfilet en kipfilet afwisselen voor de smaak. Je kan ze ook met kruiden kopen, als je dat lekker vindt.

Gewone kipfilet, die meestal gebakken wordt, eten de meesten wel warm. Koud eten kan ook wel, maar is minder lekker vind ik dan.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Kipfilet die gebakken word vind ik koud echt niet te eten taai hap is het dan.
          Zou net zoals keepitreal zegt broodbeleg kipfilet halen en vind zelf die met tuinkruiden erover het lekkerst. En als je wat afwisseling wil en wat goedkoper moet je naar de aldi gaan en daar kalkoenfilet voor op brood halen.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 23 2004,12:08)]Voor op brood neem ik altijd plakjes uit zo'n pakje. Kan je gewoon in de supermarkt kopen bij de vleeswaren voor op brood.
            Je kan kalkoenfilet en kipfilet afwisselen voor de smaak. Je kan ze ook met kruiden kopen, als je dat lekker vindt.

Gewone kipfilet, die meestal gebakken wordt, eten de meesten wel warm. Koud eten kan ook wel, maar is minder lekker vind ik dan.
            Helemaal mee eens, in die plakjes kipfilet in pakjes zit ook wat water in waardoor het niet zo'n droge hap is als gekookte/gebakken kipfilet. Voor de calorien maakt het ook niet veel uit, allebij rond de 100 Kcal per ons.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ik zou als ik jou was kalkoenfilet nemen ipv kipfilet. Zit net iets meer eiwitten in en wat minder vet. Zelf heb ik altijd gerookte kalkoenfilet van super de boer of konmar, per 100 gram zit er 21g eiwit in, 1g koolhydraat en 1,2g vet. Prima voedsel dus en nog lekker ook    
              Voor de afwisseling kan je er af en toe wat ketchup of een paar plakjes komkommer op doen. Smakelijk!!

Greetz Marc-o
              Alles komt goed!!

Comment

haha zoals ik al hoor is er genoeg keuze .wist eiglijk niet dat je dat allemaal kon halen voor brood,d8 alleen warrmbakken eiglelijk en idd zo een taaie hap is niet echt smakelijk.Tegen je zin eten is niet leuk.Zelf heb ik nooit echt op voeding gelete gewoon gevreten en ben behoorlijk gegroeid in half jaar maar nu ga ik dus ook kipfilet aan me dieet binden dus mss word het nu allemaal nog beter.Thx voor de info ik ren al naar de supermarkt

Comment

voor de mannen die (kouwe) kip droog vinden een tweetal kip-tips:

1. koop een george foreman grill. Een kipfiletje is nu in 5 minuten (zonder vet/boter) gaar en niet droog! Enne.. een dag later koud ook goed te verteren!

2. Gooi eens 2 kipfilets in de keukenmachine, hak fijn, uitje erdoor (sjalotje) en vorm er burgers van. En die bak je ... nee die gril je in de GF-grill! Deze burger is koud goed te nakken!

3. Kalkoenfilet van de Lidl!!! Enne dan niet die platte broodbeleg pakjes maar die grotere van 150 gr. Wereklijk het beste kip/kalkoenvlees dat er bestaat en zooo makelijk!

Groeten,

Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

achjah wat je wel niet allemaal ken doen met een stukkie Kip

Comment

Die JWL weet wel wat goed eten is...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X