De beste whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tobasco2681 View Post
    ISO-100 van Dymatize, schijnt 1 van de schoonste te zijn.
    Schoon als in weinig toegevoegde producten (suikers etc) of met minste vervuiling van bijv zware metalen?
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by Simo View Post
      18 euro is wel goedkoop, voor hoeveel kilo?
      908 gram, 17 gram eiwit per scoop.
      Building to a better me

Comment

Optimum 100% Gold Standard beviel prima

maar ben vanwege de prijs overgegaan op Whey Perfection van B&F.

Comment

xxl whey isolate

Comment

Waar boek je het meeste resultaat mee, of zijn ze allemaal hetzelfde.

Comment

Originally posted by Simo View Post
              Wie drinkt er deze, ik hoor goede verhalen over deze shake.

ik heb die en die is goed en lekker

Comment

ik heb whey pro chocola van bodylap, die is ook vet lekker
                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Pure whey van powersupplements ben ikzelf heel erg tevreden over, lekkere smaakjes en 90%+ eiwit

Comment

Originally posted by kdashi View Post
                    Pure whey van powersupplements ben ikzelf heel erg tevreden over, lekkere smaakjes en 90%+ eiwit
                    Lost all i got

Comment

Wat is beter om direct na de training in te nemen, whey isolaat of dextrojuice.

Comment

Originally posted by Tobasco2681 View Post
                        ISO-100 van Dymatize, schijnt 1 van de schoonste te zijn.
                        Dat is hij ook. Hydrolisatie is nog beter dan isolatie. Daarnaast weinig zooi erbij gekieperd en goed weg te drinken!

Comment

Originally posted by kdashi View Post
                          In de cut is die inderdaad de beste, maar in de bulk zou ik het niet gebruiken. de smaak is ranzig...
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

De beste middenweg kwa samenstelling vind ik altijd een mix van Whey Concentraat en Isolaat. Meestal zitten die op 80% eiwit of meer, laag in de koolhydraten en vet.

Wij verkopen het meest de RAW IRON Professional Whey. Die zit op 84% eiwit, smaakt en mengt goed. Een pure Isolaat kan ook, maar dat vind ik wat meer voor de cut.

Tijdens de Paasdagen krijg je bij ons trouwens gratis trainingshandschoenen en/of 500 gram Creatine!
                            www.sportfood.nl

Comment

smaak heb ik geen last mee, althans niet met chocola. In de bulk gooi ik er rijst bij en de blender in

Comment

Wie heeft ervaring met deze shake de Whey protein perfection mix met maar liefst 6 verschillende eiwitsoorten

rotein Perfection Mix bestaat uit een combinatie van maar liefst 6 verschillende eiwitten!

Ultra Gefilterde Whey Proteine Concentraat Instant- exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie.
                                Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw

Micellar Casein - zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
                                Waar alle andere proteines afhaken blijft Micellar Casein je spieren voeden, dag en nacht.
                                Je spieren blijven groeien!

Whey Isolaat Instant - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

Whey Hydrolisaat Instant - Whey Peptides, krachtige geisoleerde en peptide gebonden aminozuren.
                                Deze peptides worden ultra snel opgenomen in de spieren en zorgen zeer snel voor eiwitsynthese - spieropbouw.
                                De ultra snelle opname zorgt ervoor dat je lichaam vrijwel direct na het drinken van Protein Perfection Blend aminozuren kan opnemen.

Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
                                Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!

Calcium Caseinaat - heeft een time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Protein Perfection Blend langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van vetvrije spiermassa.

Protein Perfection Blend is ook nog eens de lekkerste eiwitshake voor 's ochtends, overdag en 's avonds.

Maximale smaak; zonder suiker. Protein Perfection Blend is gezoet met Suclarose; een natuurlijke zoetstof die gemaakt wordt van suiker. Suclarose bevat geen calorien en heeft geen nadelige invloed op de bloedsuiker spiegel.
                                Ongelooflijk lekker en een perfect product voor sporters en niet sporters die smaak en kwaliteit belangrijk vinden.

Bron:Protein Perfection Mix - EiwittenWhey - Eiwitten (Langzaam) - Protein Perfection Mix - Body en Fitshop

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X