Eigeel Cholestrol!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eigeel Cholestrol!

Ik heb een vriend die telkens zit te klagen om de cholestrol in eigeel! (En nee ik ben het niet) ik had een voedingschema voor hem gemaakt dat hij bij paar maaltijd paar eieren moet gaan eten met het eigeel zelf. maar hij zit te klagen om te cholestrol in het eigeel. hoe kan ik hem overtuigen dat het wel goed is!?
    Never send a boy to do a mans job!

door hem foto's van dynobet te laten zien die per dag 6 hele eieren eet

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Hij zei iets met per dag mag je maar 300 miligram cholestrol binnn krijgen ofzo? vandaar dat hij het niet wil eten.

Comment

Google op eieren + cholestrol en laat hem de resultaten lezen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

Geheel off topic, maar waar is Dynobet eigenlijk? Ik heb hem volgens mij al tijden niet meer hier gezien?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Beau: Dyno poste net in zijn log over waar hij de voorbije weken zat.

Ontopic: De Waarheid Over Cholesterol
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post

l

O, dank je, daar was ik nog niet.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Wasofski View Post

Ontopic: De Waarheid Over Cholesterol
                FF dikke lap tekst.

Voor zover ik weet... heeft het te maken met de balans tussen HDL en LDL (er zijn 2 soorten cholestrol) Het gaat er vooral om dat deze in balans blijven.
                Vooral je LDL moet niet te hoog worden.

Falstyr postte trouwens een tijdje geleden nog dat hij veel eieren eet, en elk half jaar ofzo een cholestrol check laat doen en daarbij alles goed is.
                Fear is the mind killer

Comment

Vergeet overigens niet dat een (te) laag cholesterol nog slechter is.

Volgens mij zijn er tig onderzoeken, zowel voor als tegen/voor hoog ei- consumptie.
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

ik ben niet perse anti-ei onderzoeken tegengekomen. Vooral onderzoeken waarin ze alle cholestrol over 1 kam scheren en daarbij ei als slecht noemen.

Verder... cholestrol verhoogt testosteron -> goede zaak
                    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      ik ben niet perse anti-ei onderzoeken tegengekomen. Vooral onderzoeken waarin ze alle cholestrol over 1 kam scheren en daarbij ei als slecht noemen.

Verder... cholestrol verhoogt testosteron -> goede zaak
                      + Het is één van de goedkopere eiwit bronnen en eenvoudig klaar te maken.
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

Maar we zouden dus allemaal aan de zacht gekookte eitjes moeten........is helemaal niet lekker als ze koud zijn en pellen is lastig op je werk of op school even snel tussendoor.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Maar we zouden dus allemaal aan de zacht gekookte eitjes moeten........is helemaal niet lekker als ze koud zijn en pellen is lastig op je werk of op school even snel tussendoor.
                          Dus 4 6 eieren gekookt heel per dag kan!

Comment

Dit topic denk?

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ag-zonder.html

Comment

Als je je er druk om maakt, is het inderdaad verstandig om je cholesterol gewoon even te testen.
                              Teveel tegenstrijdige onderzoeken, dan kun je daar niet echt meer naar luisteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X