Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik weet het maar sinds ik seriues bezig ben met bb ben ik van nivo kbl naar tl/havo gegaan ben daar erg blij om ik ga niet echt meer om met mensen ben echt puur bezig met fitness en school niks meer niet eens rondhangen..
vroeger 24/7 op de straten
School is idd van erg groot belang, zelfs de topsporters in NL waar je goed geld kan pakken gaan verplicht naar school, ook als ze elke dag de hele dag bij een profclub moeten zijn oid.
Met BB wordt je niet zomaar rijk, zeker niet in NL.
Dus ga wel gewoon naar school. Gooi daar dezelfde motivatie in.
School is idd van erg groot belang, zelfs de topsporters in NL waar je goed geld kan pakken gaan verplicht naar school, ook als ze elke dag de hele dag bij een profclub moeten zijn oid.
Met BB wordt je niet zomaar rijk, zeker niet in NL.
Dus ga wel gewoon naar school. Gooi daar dezelfde motivatie in.
Man, doe toch gewoon relaxed! Jij gaat pro bb echt niet volhouden lijkt me als je je nu al zo ontzettend druk maakt om elke scheet.. Mocht je goede genen hebben ben je nog tientallen jaren aan het trainen als je prof wilt worden, en als je dan voor elke barbeque de kcal etc. gaat uitrekenen, wens ik je veel succes met je bloeddruk. Serieus, maak je niet zoveel zorgen zou ik zeggen, je bent 15, je wordt echt niet gemakkelijk dik. Als je zo'n goeie genen hebt dat je pro bber kunt worden groei je nu toch als kool, je bent nog een beginner. Ik eet nu 2-3 maanden echt ruk om eerlijk te zijn, maar mijn progressie is er nog amper minder om.. Komt gewoon omdat ik nog jong ben en beginnergains maak, bij jou zal 1 barbeque serieus geen roet in het eten gooien!
Niet beledigend bedoeld oid, juist niet, maar ik probeer gewoon te zeggen dat je beter lekker kunt trainen enz. dan je zo druk te maken, dat is voor jezelf ook niet fijn. Van school spijbelen om te eten.. tsja, dat is gewoon echt onnodig imo.
Man, doe toch gewoon relaxed! Jij gaat pro bb echt niet volhouden lijkt me als je je nu al zo ontzettend druk maakt om elke scheet.. Mocht je goede genen hebben ben je nog tientallen jaren aan het trainen als je prof wilt worden, en als je dan voor elke barbeque de kcal etc. gaat uitrekenen, wens ik je veel succes met je bloeddruk. Serieus, maak je niet zoveel zorgen zou ik zeggen, je bent 15, je wordt echt niet gemakkelijk dik. Als je zo'n goeie genen hebt dat je pro bber kunt worden groei je nu toch als kool, je bent nog een beginner. Ik eet nu 2-3 maanden echt ruk om eerlijk te zijn, maar mijn progressie is er nog amper minder om.. Komt gewoon omdat ik nog jong ben en beginnergains maak, bij jou zal 1 barbeque serieus geen roet in het eten gooien!
Niet beledigend bedoeld oid, juist niet, maar ik probeer gewoon te zeggen dat je beter lekker kunt trainen enz. dan je zo druk te maken, dat is voor jezelf ook niet fijn. Van school spijbelen om te eten.. tsja, dat is gewoon echt onnodig imo.
heb net lekker ge bbq'd pff zit bomvol heb niet meer op de kcal's gelet gewoon gegeten waar ik zin in had 5 witte bolletjes met biefstuk etc nog kippepootjes rijst zeker 1500kcal ofso
Ik maak me tegenwoordig ook niet zo druk meer om eten, kan ik het thuis bijhouden mooi! Kan het niet omdat we ergens gezellig gaan eten, eet ik gewoon wat ik wil. Dat vet dat erbij komt train ik er wel weer af..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment