Bbq'n

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    school gaat voor BB, dat moet je weten
    ik weet het maar sinds ik seriues bezig ben met bb ben ik van nivo kbl naar tl/havo gegaan ben daar erg blij om ik ga niet echt meer om met mensen ben echt puur bezig met fitness en school niks meer niet eens rondhangen..
    vroeger 24/7 op de straten
    Lost all i got

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      school gaat voor BB, dat moet je weten

School is idd van erg groot belang, zelfs de topsporters in NL waar je goed geld kan pakken gaan verplicht naar school, ook als ze elke dag de hele dag bij een profclub moeten zijn oid.

Met BB wordt je niet zomaar rijk, zeker niet in NL.

Dus ga wel gewoon naar school. Gooi daar dezelfde motivatie in.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        School is idd van erg groot belang, zelfs de topsporters in NL waar je goed geld kan pakken gaan verplicht naar school, ook als ze elke dag de hele dag bij een profclub moeten zijn oid.

Met BB wordt je niet zomaar rijk, zeker niet in NL.

Dus ga wel gewoon naar school. Gooi daar dezelfde motivatie in.
        soieso!
        Lost all i got

Comment

Je kunt de discipline en structuur die je in de sportschool op hebt gebouwd heel makkelijk meenemen naar school/werk/moeilijke situaties etc.

Comment

AAARRGGHHHHH; Het is; SOWIESO!

Comment

Originally posted by WK81 View Post
              AAARRGGHHHHH; Het is; SOWIESO!
              lol miereneuker

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Je kunt de discipline en structuur die je in de sportschool op hebt gebouwd heel makkelijk meenemen naar school/werk/moeilijke situaties etc.
                dat is waar!
                Lost all i got

Comment

Jezus zeg, dit wordt met de reactie triester.
                  Je gaat met niemand meer om omdat je zo graag strict wilt eten?

Makkie an ouwe, groeien doe je toch wel als je genoeg eet hoef je echt niet voor weg te blijven van school of niks te doen met vrienden.
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Jezus zeg, dit wordt met de reactie triester.
                    Je gaat met niemand meer om omdat je zo graag strict wilt eten?

Makkie an ouwe, groeien doe je toch wel als je genoeg eet hoef je echt niet voor weg te blijven van school of niks te doen met vrienden.
                    ik bedoel daarmee ik hang niet meer onodig -- u mad?
                    Lost all i got

Comment

Revius heeft wel een punt, je kunt ook te gefocust zijn!

Trainen is leuk bb is leuk een hobby hebben is leuk maar er is zoveel meer in de wereld Gooi je jeugd niet weg door te vasten
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Man, doe toch gewoon relaxed! Jij gaat pro bb echt niet volhouden lijkt me als je je nu al zo ontzettend druk maakt om elke scheet.. Mocht je goede genen hebben ben je nog tientallen jaren aan het trainen als je prof wilt worden, en als je dan voor elke barbeque de kcal etc. gaat uitrekenen, wens ik je veel succes met je bloeddruk. Serieus, maak je niet zoveel zorgen zou ik zeggen, je bent 15, je wordt echt niet gemakkelijk dik. Als je zo'n goeie genen hebt dat je pro bber kunt worden groei je nu toch als kool, je bent nog een beginner. Ik eet nu 2-3 maanden echt ruk om eerlijk te zijn, maar mijn progressie is er nog amper minder om.. Komt gewoon omdat ik nog jong ben en beginnergains maak, bij jou zal 1 barbeque serieus geen roet in het eten gooien!

Niet beledigend bedoeld oid, juist niet, maar ik probeer gewoon te zeggen dat je beter lekker kunt trainen enz. dan je zo druk te maken, dat is voor jezelf ook niet fijn. Van school spijbelen om te eten.. tsja, dat is gewoon echt onnodig imo.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                          Man, doe toch gewoon relaxed! Jij gaat pro bb echt niet volhouden lijkt me als je je nu al zo ontzettend druk maakt om elke scheet.. Mocht je goede genen hebben ben je nog tientallen jaren aan het trainen als je prof wilt worden, en als je dan voor elke barbeque de kcal etc. gaat uitrekenen, wens ik je veel succes met je bloeddruk. Serieus, maak je niet zoveel zorgen zou ik zeggen, je bent 15, je wordt echt niet gemakkelijk dik. Als je zo'n goeie genen hebt dat je pro bber kunt worden groei je nu toch als kool, je bent nog een beginner. Ik eet nu 2-3 maanden echt ruk om eerlijk te zijn, maar mijn progressie is er nog amper minder om.. Komt gewoon omdat ik nog jong ben en beginnergains maak, bij jou zal 1 barbeque serieus geen roet in het eten gooien!

Niet beledigend bedoeld oid, juist niet, maar ik probeer gewoon te zeggen dat je beter lekker kunt trainen enz. dan je zo druk te maken, dat is voor jezelf ook niet fijn. Van school spijbelen om te eten.. tsja, dat is gewoon echt onnodig imo.
                          heb net lekker ge bbq'd pff zit bomvol heb niet meer op de kcal's gelet gewoon gegeten waar ik zin in had 5 witte bolletjes met biefstuk etc nog kippepootjes rijst zeker 1500kcal ofso
                          Lost all i got

Comment

Stress is ook niet goed voor je, dus inderdaad niet te drukken maken.

Misschien groei je zelfs beter door af en toe een gore bulk meal er in te knallen.
                            Squat 5 x 147.5
                            Bench 5 x 122.5
                            Deadlift 5 x 180

Comment

Te druk*
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

Ik maak me tegenwoordig ook niet zo druk meer om eten, kan ik het thuis bijhouden mooi! Kan het niet omdat we ergens gezellig gaan eten, eet ik gewoon wat ik wil. Dat vet dat erbij komt train ik er wel weer af..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X