gram per kilo lichaamsgewicht
Collapse
X
-
Originally posted by Wasofski View PostJe hebt echt wel voldoende eiwitten nodig. Eiwitten voor gevorderden
Zou zelf eerder 2,5-3 keer je lichaamsgewicht in eiwitten doen. Waarom?
Je hebt beter veel eiwitten dan te weinig. Omdat je eiwitten gebruikt voor tal van taken in het lichaam en je spieren bestaan er ook uit. Dat je er teveel hebt komt niet zo vaak voor.
Wasofski, ik heb je links ff doorgelezenen en daar staat als conclusie/samenvating dat het beste is voor een NATUREL sporter voor spieropbouw 1,8 gr per BW goed is. Waarom raad jij dan 2,5 tot 3 gr aan?
gr.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postwat is het onderwerp dat me zou boeien?
nvm. zie het al
Muscle & Fitness Magazine - The Bodybuilding Magazine for Fitter, Stronger, Healthier Bodies
Of het zou boeien weet ik niet Fal, maar ik dacht wellicht interessant.
Is het wat denk je? Is iig wel meer jouw ding dacht ik.
prettige paasdagen gewenst!
Wel eieren gaan zoeken dan he!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJa klopt,
daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Als je 2 jaargangen hebt gehad heb je alles gehad en zelfs dubbel.
De M&F deze maand is overigens wel interessant voor je denk ik, dus als je in de buurt van een tabak of lectuur shop bent, blader maar door.
Moest wel door een lading troep bladeren zoals de grote 7. de beste machines in een sportschool. Om te janken wat er voorbij komt. Aantal voorbeeld schema's is ook niet echt geweldig te noemen. Wel mooi dat ze nu ook beetje info proberen te verstrekken qua andere sportieve prestaties wat je bij o.a. Joe Defranco ziet met zijn Prowler en hoogspringen om explosiviteit te testen e.d. 50% van het blad zijn reclames waar je misselijk van wordt.
Stonden maar 3 artikels in qua juggernaut methode , poundstone verhaal en matt croc artiken. allen jammer dat het erg kort was en dat het blad nog steeds word overheerst door oppervlakkige onzin om de gemiddelde gymrat aan te spreken. Voor 1 keer a 5 euries kan ik het nog wel accepteren.
Comment
-
Originally posted by richard21 View PostWasofski, ik heb je links ff doorgelezenen en daar staat als conclusie/samenvating dat het beste is voor een NATUREL sporter voor spieropbouw 1,8 gr per BW goed is. Waarom raad jij dan 2,5 tot 3 gr aan?
gr.
Er zijn een aantal die zeggen van 1,8 keer je lichaamgewicht in grammen eiwitten. Maar enkel de eiwitten uit de meer completere eiwitbronnen bv: Vlees, vis, kip, eieren, zuivel, noten optellen. En van de andere eiwitten enkel de kcals tellen.
In de link staat ook dat er een teveel aan eiwitten nooit echt als schadelijk bevonden is. Dus ik denk eerder om het simpel te houden. 2,5-3 keer je lichaamsgewicht in grammen en gewoon de eiwitten van alle voedingsmiddelen optellen. Gewoon zorgen dat je iedere maaltijd een goede eiwitbron hebt en dit dan aanvullen met de rest.
Meer info vind je in deze post:
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post778882Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by richard21 View PostWasofski, ik heb je links ff doorgelezenen en daar staat als conclusie/samenvating dat het beste is voor een NATUREL sporter voor spieropbouw 1,8 gr per BW goed is. Waarom raad jij dan 2,5 tot 3 gr aan?
gr.
Omdat je meer nodig hebt dan die 1,8 gram.
Die schattingen zijn altijd gebaseerd op uitscheiding van stikstof....gaat dus nergens over.
Hogere stikstof levels is betere prestaties, betere pomp, hogere aminolevels is beter herstel en betere groei, betere prestaties.
Vergeet niet dat als je zwaarder gaat trainen je meer amino's/eiwitten onherstelbaar kapot maakt. Je lichaam kan die niet recyclen, wat het normaal wel meermalen kan met elke aminofragment. Je behoefte stijgt dus ook.
Als je zo laag zit in je eiwitten dan slaan NO boosters vaak in als een bom....als je hoog in je eiwitten zit dan werkt het meestal amper of zelfs helemaal niet. Bij mij werkt het iig niet. Ik zit altijd al hoog, dus heb geen boost nodig. Ik krijg ook geen extra boost als ik wat inneem op amino basis.
Daaruit kan je imo concluderen dat hogere eiwitconsumptie toch wel van belang is.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostEiwitten bestaan uit aminozuur ketens, maar niet iedere eiwitbron bestaat uit de de zelfde aminozuur samenstelling. Terwijl je lichaam wel het juiste aantal aminozuren moet hebben. Dus 100g eiwitten is niet gelijk aan 100g eiwitten van een andere eiwitbron.
Er zijn een aantal die zeggen van 1,8 keer je lichaamgewicht in grammen eiwitten. Maar enkel de eiwitten uit de meer completere eiwitbronnen bv: Vlees, vis, kip, eieren, zuivel, noten optellen. En van de andere eiwitten enkel de kcals tellen.
In de link staat ook dat er een teveel aan eiwitten nooit echt als schadelijk bevonden is. Dus ik denk eerder om het simpel te houden. 2,5-3 keer je lichaamsgewicht in grammen en gewoon de eiwitten van alle voedingsmiddelen optellen. Gewoon zorgen dat je iedere maaltijd een goede eiwitbron hebt en dit dan aanvullen met de rest.
Meer info vind je in deze post:
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post778882
oke duidelijke info,
dus gewoon tussen de 2 tot 3 gram X je lichaamsgewicht per dag nemen en je zit goed? (incl. plantaardige eiwitten)If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment