Xeno's eetschemaatje :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Xeno's eetschemaatje :)

Hoi Allemaal,

Hier is dan mijn eetschema heb een beetje inmekaar gezety wat ik zo op een dag eet en drink..ik doe echt nog geen shakes en shit erbij dus ik wil graag dat iemand me helpt van het aanpassen van dit schema zodat ik hem perfect ken maken .

9.00: 2/3/4 Broodjes Met gekleurde muisjes of enkele met kipfilet.
    2 Glazen Halvolle Melk.
    12.00: 2 Broodjes Kalkoen Filet
    1 Broodje Ei
    Halve liter halvolle melk
    14.00: Tonijn uit Blik.
    16.00: 2 Broodjes Kipfilet
    halve liter halfvolle melk
    18.00: warmeten Aardappels/spercibonen/doppertjes.
    vlees gebakken Kipfilet meestal maar soms Hamburger/Frikandau of zoiets.
    20.00 - 22.00 : Rond deze tijd zit ik in de sportschool te trainen . bij de training 1 liter Water op ze minst.
    23.00: Een Bak Yoghurt.
    24.00: Me Acetabolan 3 Pilletjes voor het slapen gaan zoals staat aangegegevn.gebruik ik nu 3 weken.

Ok nu is mijn vraag is dit al beetje goed schema en anders wil ik graag wat hulp erbij om het goed aan te passen ..... thx already.

ziet er opzich wel netjes uit.

zou alleen in de ochtend zou ik echt een eiwit shake er bij gooien en die muisjes laten staan ..maar ik lees net dat je niet wil shaken.
    hoeveel plakjes kifilet doe je op je brood.want 2 plakjes is wel weinig eiwit.  
    na het trainen  weer een (shake) en 30 gr dextrose in water of door je shake.
    en in plaats van yoghurt zou ik magere/hv kwark eten.
    zit veel meer eiwit in.

als je aan het bulken bent moet je wel een zooi meer eten hoor.

nu ff wachten op de expers    ...  greetzz

Comment

ik ben niet bep aan het bulken wil droog blijven wil wel shakes gebruike maar weet niet wat ik precies moet nemen enzo daarom vraga ik of iemand hem ff wat extra aan wil passen of zeggen wat ik extra moet gaan nemen ben sinds deze week pas beetje begonne met opletten op voeding en dergelijke....wil eiglijk me vetpercentqage nog verder naar beneden doen zodat ik helemaal droog ben voor de zomer .na de vakantie word het gewoon weer vreten geblazen hehe .... Ik doe 100 gram verspreid op 3 broodjes..dus zo een heel pakje vreet ik in 1 keer weg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X