Wat NIET doen bij bulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TheDutchie View Post

p.s Als ik ervoor moet stoppen met sex, dan blijf ik wel lekker slank

?????

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      ?????
      hij is een raree guy .
      als ik tussen groot worden en sex moest kiezen ik koos voor groot worden.
      en daarna sex
      Lost all i got

Comment

Ik drink toevallig heel veel groene thee, toch maar iets minderen dan
        Kan geen kwaad hoor, je wil je vetpercentage zo laag mogelijk houden toch.

Ik neem meerdere kopjes per dag terwijl ik in de bulk zit.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
          bereken je dagelijksebehoefte uit en ga daar paar honderd kcal boven zitte in bulk.
          eet veel eiwitten 3 gram per kg.
          lees effe de stickys door had je dit niet hoeven vragen.
          SNAP NIET waarom mensen altijd zo bijdehand moeten doen op dit forum zeg dan op ze minst dat die stickys moet door lezen pfff:S bijdehandjes allemaal
          ja komop he, kijk wat voor vraag dit is.. Jij verwacht dat iedereen altijd een serieus antwoord moet geven, ook al is de vraag nog zo stom?

moraalridder
          Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
            ja komop he, kijk wat voor vraag dit is.. Jij verwacht dat iedereen altijd een serieus antwoord moet geven, ook al is de vraag nog zo stom?

moraalridder
            Waarom is de vraag van TS stom volgens jou dan?

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
              hij is een raree guy .
              en daarna sex
              jij bent toch pas 14? heb jij al eens sex gehad dan?

Comment

karwan is benjamin button... hij wordt niet ouder maar jonger :P
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                  hij is een raree guy .
                  en daarna sex
                  Als je niet weet wat je mist, dan kies je makkelijker voor iets anders..

iedereen zn eigen ding, maar mag toch hopen dat je meer plezier uit sex haalt dan uit het groter worden...

citaat: ja komop he, kijk wat voor vraag dit is.. Jij verwacht dat iedereen altijd een serieus antwoord moet geven, ook al is de vraag nog zo stom?

moraalridder

Vind je dit werkelijk een stomme vraag?
                  BB heeft toch voor de helft met voeding te maken (als het niet meer is)
                  dus dan is mijn vraag toch niet zo raar?

Comment

Vind je dit werkelijk een stomme vraag?
                    BB heeft toch voor de helft met voeding te maken (als het niet meer is)
                    dus dan is mijn vraag toch niet zo raar?
                    Helemaal geen rare vraag kerel.
                    Vind het eigenlijk een hele goede, heb hem nog niet eerder gezien eerlijk gezegd.
                    Er wordt wel altijd gevraagt wat men moet doen om te bulken, maar wat te laten is ook helemaal niet verkeerd om te weten.
                    En zo leert iedereen wat.
                    Van dat groene thee de eetlust verminderd was ik niet op de hoogte, nu dus wel.
                    Goed bezig.

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                      jij bent toch pas 14? heb jij al eens sex gehad dan?
                      vaker dan jij zal denken
                      Lost all i got

Comment

Het zijn dingen die je zelf kunt beantwoorden als je een beetje moeite doet, da's het punt wat hij wil maken.

Bovendien onthou je het beter en bespaar je ons een hoop moeite met simpele zaken die je met wat inzet ook via zelfstudie kunt beantwoorden.

Ow, en kwarwan issie 16, zie zijn profiel. xD
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sorry Dutchie, maar als je je een beetje verdiept in alle info ( en die is er in overvloed) dan weet je wat er voor nodig is om spiermassa aan te zetten.

Het is niet zo dat je vraag stom is, alleen soms wordt ik een beetje moe van alle mensen die vragen stellen, terwijl het antwoord zo voor het oprapen ligt.

Vandaar mijn sarcastische reactie. Maar goed, lees de stickies, gebruik de zoekfunctie op het forum en je hebt alle info die nodig is voor het opbouwen van spiermassa!
                          Failure is your friend

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Het zijn dingen die je zelf kunt beantwoorden als je een beetje moeite doet, da's het punt wat hij wil maken.

Bovendien onthou je het beter en bespaar je ons een hoop moeite met simpele zaken die je met wat inzet ook via zelfstudie kunt beantwoorden.

Ow, en kwarwan issie 16, zie zijn profiel. xD
                            Delen van kennis is helemaal niet verkeerd.
                            Wie zegt dat TS geen research heeft verricht?
                            Misschien wil hij ook ervaring van anderen aanhoren.
                            Niet alles is waar wat op het net te vinden is.
                            En ik ben van mening dat fora juist bedoelt zijn om zulke vragen te kunnen stellen.
                            Bespaar je ons een hoop moeite???
                            Vat hem even niet, je bent namelijk helemaal niet verplicht om TS te adviseren of te helpen.
                            En als het werkelijk teveel moeite zou zijn, waarom kunnen er dan wel van die kinderachtige opmerkingen gepost worden?

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                              karwan is benjamin button... hij wordt niet ouder maar jonger :P
                              AHahahahahah,

lees zijn biografie is op zijn profiel. XD

alles wat jullie hebben gedaan heeft karwan al 10 x gedaan.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                                Sorry Dutchie, maar als je je een beetje verdiept in alle info ( en die is er in overvloed) dan weet je wat er voor nodig is om spiermassa aan te zetten.

Het is niet zo dat je vraag stom is, alleen soms wordt ik een beetje moe van alle mensen die vragen stellen, terwijl het antwoord zo voor het oprapen ligt.

Vandaar mijn sarcastische reactie. Maar goed, lees de stickies, gebruik de zoekfunctie op het forum en je hebt alle info die nodig is voor het opbouwen van spiermassa!
                                Helemaal nergens voor nodig bro om sarcastische reacties te paatsen. Tis helpen of topic met rust laten, simpel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X