Dierlijke / plantaardige eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dierlijke / plantaardige eiwitten

hier een berichtje met een rare ervaring van mij.
    ik hoorde altijd dat je veel eiwitten moest eten en ook veel koolhydraten wel afhankelijk van je doel natuurlijk.
    ik trainde 4x per week elke spiergroep 1x per week ik nam dus 2 gram eiwitten per killo gram lichaamsgewicht ik deed dat al een aantal jaren en kreeg een aantal weken geleden last van me vingers de gewrichten ben naar de dokter geweest en er is bloed geprikt nu konden ze daar niet veel bijzonders in zien alleen er was wat met me nieren en schildklier,naar nog wat onderzoeken bleek dat ze het erg zwaar hadden na nog een paar onderzoekjes bleek dat het door de voeding kwam en wel door de eiwitten.
    de eiwitten die ik at waren dierlijke eiwitten nu schijnd dat dat tocht op langere termijn slecht voor je is, bij mij was het al zo ver dat er een soort van oxzidati op me gewrichte zat de arts zij dat dat door de eiwitten kwam.
    ze raden me aan om eens plantaardige/soja eiwitten te nemen maar ja waar moet ik die kopen vroeg ik.
    ik kreeg een adres van iemand de herbalive verkocht dat scheen beter te zijn zij de dokter, zo gezegt zo gedaan ik gebruik nu anderhalfe maand herbalive en ben de pijn kwijt ben 4 killo afgevallen vetpersentage is van 14 naar 8 gegaan
    en ik heb me nog nooit zo fit gevoeld dus kan wel zeggen dat het goed spul is wie heeft hier ook ervanring mee.

Herbalife suplementen zijn zeer schadelijk op lange tijd, ik weet niet van de eiwitten maar de afslank sups zijn zeer gevaarlijk, heb hier eens een studie van gelezen en bleek dat daar gewoon speed in zat.

grtz
    stil growing

Comment

Raar verhaal wilfred     Ik kan het me haast niet voorstellen dat het door de eiwitten komt, 2 gram per kg. is ook niet heel veel. Misschien had je last omdat je niet genoeg dronk, dan moeten je nieren harder werken om de eiwitten om te zetten in ureum.

In herbalive speed? Herbalive maakt de supplementen toch enkel uit kruiden?
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Het is bekend dat je ( veel ) meer moet drinken als je hoog in je eiwitten zit.
        2 gram per kg lichaamsgewicht is echter inderdaad niet heel hoog.

Hoeveel dronk je dagelijks?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 29 2004,17:59)]Raar verhaal wilfred Ik kan het me haast niet voorstellen dat het door de eiwitten komt, 2 gram per kg. is ook niet heel veel. Misschien had je last omdat je niet genoeg dronk, dan moeten je nieren harder werken om de eiwitten om te zetten in ureum.

In herbalive speed? Herbalive maakt de supplementen toch enkel uit kruiden?
          dat zijn hun verkoopspraatjes dat ze uit kruiden bestaan, ken persoonlijk mensen die herbalife gebruikt hebben en er hun gezondheid me naar de k$$ten hebben gedaan

grtz
          stil growing

Comment

het kan ook goed mogelijk zijn dat ik te wijnig dronk ik dronk nog geen liter per dag en nu minimaal 2.5.
            dus julli denken dat het daar door ook kan komen,en dat het dus niet aan de voeding licht zoals de dokter het zij.
            ik wilde weten wat julli ervan vonden.
            dus als ik gewoon de suplumenten weer ga gebruiken van M Duble You die ik altijd gebruik en ook gewoon 2a3 liter water drink, dat ik dan ook geen problemen krijg.

ps. de suplumenten van herbalive zijn wel schikbarend duur.

graag nog meer meningen en reacties.
            alvast bedankt allemaal

Comment

Dan dronk je echt veeeeeel te weinig hoor!
              Minimaal op 3 liter per dag gaan zitten.

Greets...

Comment

zeker veel drinken maar wil eens weten
                waar je die herbelife hebt gekocht?

Comment

zeker veel drinken maar wil eens weten
                  waar je die herbelive hebt gekocht?

Comment

Zoals Curioso al zegt minimaal 3 liter per dag drinken en je voelt je helemaal weer toppie. en Ja koop gewoon weer de supplementen van merk X die goedkoper zijn. Grootste onzin dat Herbalife!

Comment

ik probeer zowiezo min 2l water te drinken opeen dag

Comment

oke bedankt voor jullie reacti ik ga maar weer over op de gewone eiwit poeders en laat de herbalife wel staan en ga wel minimaal 3 litter water drinken dus dan moet het volgens julli goed gaan.

Comment

gaat zekers ook goed komen.
                          post een reactie over een paar weken met hoe het gaat!

Comment

Sjah...ik drink hele dag water zowat ook als ik niet wil heb altijd al een extra glas of fleshe spa blauw bij mestaan...... .

Greetz...

Comment

Dan komt het zeker goed

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X