Ik streef dit schema nu een kleine 2 maanden na. Mijn doel is te zakken in vetpercentage zodat ik me beter in mijn vel ga voelen. Nu heb ik het zomersticky eens goed doorgelezen en ik wil het dus proberen om het te gaan doen zonder cardio, maar door 4x in de week aan krachttraining te gaan doen. Het hoeft van mij niet zo te zijn dat ik na 3 maanden met een sixpack rond loop, maar ik wil in september wel duidelijk verschil gaan zien. Ook omdat ik mijzelf wel gemotiveerd wil blijven houden.
Mijn vraag als leek in deze scene is dan toch of dit gaat lukken met mijn huidige voedingsschema. Hopelijk is er iemand die mij hier enige op of aanmerkingen kan geven.
Mijn stats zijn: 180m 90.3kg +-20% vetpercentage.
8:00 magere melk + Brinta/volkoren cornflakes + whey shake
10:30 4 volkoren boterhammen met kipfilet/ei
13:00 4 volkoren boterhammen met kipfilet/ei
15:30 2 volkoren boterhammen kipfilet + appel
18:00 volkoren rijst + kipfilet/vette vis + groentes
21:00 Blikje tonijn op waterbasis
23:00/24:00 500 gram magere kwark gemixt met beetje whey voor smaak
Op een trainingsdag eet ik om 6 uur een blikje tonijn op waterbasis. Daarna ga ik trainen daarna een shake en eet ik om 20:30/21:00 de rijst en kip + groentes
Ik heb zelf het idee dat ik wel goed zo zo alleen het eten na trainen zo laat nog is niet eens waar ik een goed gevoel bij heb. Hopelijk kunnen jullie mij enigzins wat hulp bieden.
alvast bedankt!
Mijn vraag als leek in deze scene is dan toch of dit gaat lukken met mijn huidige voedingsschema. Hopelijk is er iemand die mij hier enige op of aanmerkingen kan geven.
Mijn stats zijn: 180m 90.3kg +-20% vetpercentage.
8:00 magere melk + Brinta/volkoren cornflakes + whey shake
10:30 4 volkoren boterhammen met kipfilet/ei
13:00 4 volkoren boterhammen met kipfilet/ei
15:30 2 volkoren boterhammen kipfilet + appel
18:00 volkoren rijst + kipfilet/vette vis + groentes
21:00 Blikje tonijn op waterbasis
23:00/24:00 500 gram magere kwark gemixt met beetje whey voor smaak
Op een trainingsdag eet ik om 6 uur een blikje tonijn op waterbasis. Daarna ga ik trainen daarna een shake en eet ik om 20:30/21:00 de rijst en kip + groentes
Ik heb zelf het idee dat ik wel goed zo zo alleen het eten na trainen zo laat nog is niet eens waar ik een goed gevoel bij heb. Hopelijk kunnen jullie mij enigzins wat hulp bieden.
alvast bedankt!
Comment