Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
op mijn werk benuttig ik geen kh. Vooral vet, en veel eiwit .
Kun je btw mee nemen in een bakje, shakebeker , voeg je later pas water of melk toe..
Wat ik erg belangrijk vind is dat alles 123 klaar moet zijn. Zeker in de cut wil ik niet te lang bezig zijn met bereiden van voedsel. Dus hoe sneller en makkelijker des te beter voor mezelf.
Bwaah bij mij niet echt , behalve ontbijt.. (Havermeel)
@ viranelly , carbs benuttig ik bij ontbijt en rond trainingen. Op mijn rust dag enkel bij
Ontbijt .
Hebben jullie 'cutters' weleens een low/no carb dag ingepland?
Hoe zie je dat voor je? De meesten zitten tijdens hun cut al laag in koolhydraten.
Juist koolhydraten is hetgeen waar je op bezuinigd, niet echt op vetten.
Ik zie vaak genoeg cut schema's voorbij komen met brood en rijst erin hoor.
Kan je noten eigenlijk als volwaardige carb bron zien?
Aangezien er maar 10 KH per 100 gram inzit en de GI hiervan zeer laag is.
Dat is denk ik omdat laag subjectief is. Het is afhankelijk van wat je gewend bent, en hoe diep je wilt gaan. Eerlijk gezegd kijk ik ook te weinig in voedingsschema's van anderen.
Op dit moment kom ik hooguit op 40gr koolhydraten per dag (muv de zondag). Daar valt niet zoveel meer aan te bezuinigen
Dat is denk ik omdat laag subjectief is. Het is afhankelijk van wat je gewend bent, en hoe diep je wilt gaan. Eerlijk gezegd kijk ik ook te weinig in voedingsschema's van anderen.
Op dit moment kom ik hooguit op 40gr koolhydraten per dag (muv de zondag). Daar valt niet zoveel meer aan te bezuinigen
Pff... 6 dagen in de week slechts 40gr... zwaar ketogeen. Ik moet er niet aan denken. Hoop dat je wel flink refeed op de zondag dan?
40 gram is inderdaad erg weinig.. Dit is wat ik eet op low carb dag
- 1 banaan, 80 gram havermeel, whey, 250 gram kwark
-2 hele eieren 3 met eiwit, tomaat
-3 200 gram koolvis , el olijfolie , pompelmoes
-4 150 gram kip , halve avocado
-5 blikje tonijn op eigen nat, el olijfolie
-6 100 gram koolvis, 1 hele ei
-7 150 gram zalm , slapen.
40 gram is inderdaad erg weinig.. Dit is wat ik eet op low carb dag
- 1 banaan, 80 gram havermeel, whey, 250 gram kwark
-2 hele eieren 3 met eiwit, tomaat
-3 200 gram koolvis , el olijfolie , pompelmoes
-4 150 gram kip , halve avocado
-5 blikje tonijn op eigen nat, el olijfolie
-6 100 gram koolvis, 1 hele ei
-7 150 gram zalm , slapen.
veels te weinig groente joh. Zou op low dag banaan er in ieder geval uit slopen en veel meer low carb groente toevoegen. Verder nette lowcarb. Niet goedkoop.. maar wel netjes
van teveel melk icm brinta krijg is vreselijk stinkende scheten. en dan niet 10 in een uur maar meer 30 in een uur.
maar het kan wel. is inderdaad makkelijke manier om 600 kcal in 5 minuutjes weg te werken (inc bereidingstijd)
van teveel melk icm brinta krijg is vreselijk stinkende scheten. en dan niet 10 in een uur maar meer 30 in een uur.
maar het kan wel. is inderdaad makkelijke manier om 600 kcal in 5 minuutjes weg te werken (inc bereidingstijd)
Lijkt mij dus ook. Alleen veel mensen houden vast aan de rijst met kip en de groenten, hier is verder ook niets mis mee. Maar de rijst zou je gewoon kunnen vervangen door brinta + whey en dan je groenten los erbij eten.
In de cut zou je dan wel rekening moeten houden met carbs in de brinta/havermout dat dit niet te hoog wordt neem ik aan?
veels te weinig groente joh. Zou op low dag banaan er in ieder geval uit slopen en veel meer low carb groente toevoegen. Verder nette lowcarb. Niet goedkoop.. maar wel netjes
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment