Hoevaak kan ik brinta in mijn schema doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    rijstwafels hebben een erg hoge GI he
    zilvervlies rijstwafels niet
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      zilvervlies rijstwafels niet
      Die gebruik ik.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Alles wat gepoft is heeft een hoge GI.

Comment

Lang niet alles gelezen, maar ik heb ook alleen brinta als hoofd kh bron. Het "droger worden van rijst" is natuurlijk een beetje onzin en ver gezocht (misschien al vaker gezegd in dit topic). Het feit dat je er bloated van uit gaat zien tijdelijk, doet er niet aan af dat je wel gewoon goed droger kan worden van brinta. Bloated eruit zien is tijdelijk en is na een paar dagen weer weg, maar het daadwerkelijk droger worden (en dus niet lijken) is meer een lange termijn resultaat waar ik voor zou gaan. Als je het (net zoals ik) gigantisch irritant vind om elke dag weer maar die rijst te koken en eten, kan je dat tijdelijke gebloate gewoon lekker voor lief nemen
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

gewoon op zondag 2 kilo rijst koken, kan je de hele week van eten..
            Failure is your friend

Comment

Inderdaad gruwelijk irritant om elke keer rijst te maken. Hoe combineer jij je brinta dan, neem je hier gewoon groentes bij ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X