keer wat slechter eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• keer wat slechter eten

ik heb de laatste paar dagen wat slechter gegeten
    wel gewoon wat ik nodig heb maar ook geen kwark ofzo en niet echt goeie dingen witte rijst enzo
    want ik ben nie thuis
    want er is iets heel ergs gebeurt
    dus heb die dingen nu niet .......

en maakt dit nou heel erg uit
    en ola light enzo
    de 1e keer dak da kan pakken word pas einde week .....

dus hierdoor mijn vraaag

grooetjes martijn
    If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Einde cariere.. Ga maar op baletles, krachttraining kun je vergeten.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

blijf van de drugs af!!!

echt wat een mongolen de laatste tijd zeg,echt te sneu dit
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Liryuk View Post
        ik heb de laatste paar dagen wat slechter gegeten
        wel gewoon wat ik nodig heb maar ook geen kwark ofzo en niet echt goeie dingen witte rijst enzo
        want ik ben nie thuis
        want er is iets heel ergs gebeurt
        dus heb die dingen nu niet .......

en maakt dit nou heel erg uit
        en ola light enzo
        de 1e keer dak da kan pakken word pas einde week .....

dus hierdoor mijn vraaag

grooetjes martijn

nee niks met drugs
        ons mam ligt in het ziekenhuis
        en ik zit niet thuis op het moment
        If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Comment

als je ma in het ziekenhuis ligt dan maak je je toch druk om haar en niet om je trainen en eten.
          gewoon het "echte" slechte voedsel laten staan en volgende week of als het weer kan gewoon weer aan je schema houden.

mijn drugs antwoord was als reactie op je superwazige post ,alsof je zo stoned als een garnaal bent!
          Last edited by Mvos; 16-05-2011, 19:16.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
            als je ma in het ziekenhuis ligt dan maak je je toch druk om haar en niet om je trainen en eten.
            gewoon het "echte" slechte voetsel laten staan en volgende week of als het weer kan gewoon weer aan je schema houden.

mijn drugs antwoord was als reactie op je superwazige post ,alsof je zo stoned als een garnaal bent!

sorry maar er ZATEN mensen naast mij
            en die hoeven da nie te weten

dus moest snel typen

maar ik gebruik geen drugs helemaal niet !!!!!!
            troep nergens goed voor

Comment

Als ze naast je zaten ,dan zitten ze er nu niet meer en nog steeds zijn je posts wazig!

Comment

Ik zou je druk maken om je moeder en gewoon de meeste troep proberen te laten staan. Ik snap dat je wereld mede bestaat uit krachttraining, maar in die wereld bevindt zich ook je moeder en die heeft prioriteit een nu.

Sterkte ermee en pak na deze periode gewoon je schema en trainingen weer op!
                "Straight outta gym"

Comment

maak je maar druk om je moeder en niet om witte rijst man

sterkte met je moeder en goed eten komt wel weer.
                  moet je nu niet te veel mee zitten.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik hou zelf altijd de eiwitten wel hoog. Vetten zorg ik ook wel van dat ik ze goed bijhoud. Voor de rest waar het inzit maakt me niet zoveel uit, echter eet ik liever geen suiker.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X