Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus nu eet je tussen 17:30 en 22:00 helemaal niets?

Of drink je daartussen nog mammoth? (die je op dat tijdstip helemaal niet kunt gebruiken)

Door gewoon normaal te eten maak je het een stuk leuker en makkelijker voor jezelf.

Comment

Originally posted by Gearsen View Post
      Mijn voedingschema op het moment

06:30
      2 Lichtvolkoren Boterhammen met Pindakaas.
      2 Schepjes Mammoth met 400ml water

11:00
      4 Volkoren Boterhammen met Kipfilet 60gr-70gr ong.
      2 Boterhammen met Filet Americain.
      1-2Boterhammen met Pindakaas.
      300-400ml Halvolle Melk

14:30
      Soms 2 boterhammen nog. Altijd een Appel en een Banaan.

15:45
      2 Schepjes Mammoth met 400ml water.

17:30 Avond eten .
      Hieronder valt. Aardappelen groenten vlees. Nasi of bami. Of spaghetti.

Rond 19:00 krijg ik weer honger en probeer ik met een appel de honger te stillen of door veel water te drinken.

22:00

500 gr magere kwark.

Ik kom nu uit op 2820 Calorien.

E 159
      K 212
      V 45

Wat vinden jullie hiervan?
      Zo, woon jij soms boven een bakkerij? De reden waarom je continu honger hebt is omdat je erg veel koolhydraten eet. Om te beginnen zou je een gedeelte van die koolhydraten kunnen vervangen door groentes. En verder is het een goed idee om meer vlees, vis en kip te eten.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Mmm ja dat is zo. Mijn brood in de ochtend heb ik vervangen door melk met 40-50gr brinta.

Tussen 18:00 en 22:00 nu je dat zegt eet ik eigenlijk niks nee , alleen een kwarkie om 22:00. Geen mammoth iniedergeval

Comment

ga gwn clean bulken.. geen mammoth meer. je komt misschien minder snel aan,
          maar het is ook ontzettend belangrijk om je lichaam in balans te houden. anders schiet je er weinig mee op.

succes verder

Comment

Ja dat weet ik , na deze pot stop ik met de mammoth. Het is slechts dat de toon is gezet als je snapt wat ik bedoel. 1 pot kan ik wel hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X