voedselallergie - lean mass opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedselallergie - lean mass opbouwen

Hallo allemaal,

Sinds deze week ben ik begonnen met het opbouwen van massa, nu heb ik wel enkele vragen. Ik ben namelijk erg allergisch voor erg veel soorten voedsel.. ik weeg 64 kg en ben 1,75

Ei, melk en andere vleessoorten dan kip en kalkoen kan ik niet tegen. Ik kan dus ook niet tegen eiwitshakes wei=melk. Nu ben ik begonnen met het volgende schema:

S ochtendshow
    2-3 boterhammen (volkoren)

12 uur
    Rijst/pasta met kip

14:00
    4 boterhammen

18:00
    Avondeten (aardappels, rijst of pasta met kip of vis)

19:00
    sportuur

20:30
    2 boterhammen - wit (snelle suikers)

Nu vroeg ik mij af wat hier toegevoegd aan kan worden! Soja voor extra aminozuren?

Alvast bedankt!
    Last edited by Agil1ty; 24-05-2011, 07:47.

Wat doe je op je brood dan? Je zou tonijn kunnen toevoegen en noten (ongezout) en groente/fruit!

Comment

Heel stom, was cker nog niet wakker, ik kan ook geen noten hebben behalve walnoten, wat het extra lastig maakt! En ik weet niet of walnoten evenveel toevoegen als bijv. Pindas

Comment

Walnoten leveren ook goede vetten en bevatten veel eiwitten, zou je zeker kunnen opnemen in je schema.

Zet anders je schema eens in een excel sheet (vind je op de site), zo kun je zelf exact berekenen wat je binnenkrijgt en in welke KEV verhouding etc. heel handig en leerzaam om eens op te stellen.

Comment

Kon hierboven niet meer editten, dus toch even zo;

Tonijn is een goed idee, was ik nog niet op gekomen, en fruit voeg ik ook toe! Groente zou ik aan de maaltijd van 12 uur toe kunnen voegen! Bedankt! Meer ideeën zijn altijd welkom! Wat zijn jullie ideeën over soja (mbt spieropbouw)?

Comment

Dubbele post

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X