Eetschema.. of in iedergeval het lijkt erop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema.. of in iedergeval het lijkt erop

9:00 2 Eieren 2 Sneedjes BruidBrood 200ML VolleMelk
    11:00 WeightGainer Shake
    13:00 4 Sneedjes BruidBrood 100 Gram Kipfilet 200ML VolleMelk
    15:00 100 Gram Pinda's
    18:00 WeightGainer Shake
    20:00 Avond Eten
    23:00 WeightGainer Shake

Ik weet dat ik nog hoger in de eiwitten moet maar goed..
    lijkt een beetje ergens op ofniet?
    Greets
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Waarom je benodigde kcal grotendeels uit shakes halen?
    Meer eten! En zoals je zelf al zegt, je proteineinname is ruim onvoldoende.

Btw. Al gekeken hoeveel vet er in 100gr pinda's zit?

Comment

6 Snee'en Brood Maar... Ik zou ff wat meer broodjes gaan vreten als ik jouw was.Gewoon ff naar de 12 - 15 sneedjes per dag gaan en een paar met Kip En Kalkoenfilet ofzo lekker veel eiwitjes.De pakjes kosten duur ik weet het maar 200Gram is toch wel beter om 4 broodjes mee te beleggen.100Gr is te weinig.Als je dat nog niet op kunt gewoon elke dag met 1 broodje opvoeren totdat je eraan gaat wenne. .

Greetz....

Comment

Ik veronderstel dat het een shema is voor bij te komen, je gebruikt veel shakes maar dit heeft misschien een reden (werk ofzo) , die pindas zou ik niks mee inzitten dat zijn goede vetten dat daar inzitten, en deze geven ook veel kcal. Om welk uur train je eigenlijk want zie nergens geen dextrose ofzo staan om na de training te nemen.
        Pas wel een beetje op met die volle melk , zit veel vet in en dat kan na een tijdje beginnen zwaar te wegen, hoe meer vet je hebt hoe meer te moet aftrainen.

Grtz
        stil growing

Comment

@Snipke : Ja het schema was om aantekomen , dom van mij om dat niet erbij te zetten.

Met die volle melk ben ik overigens nu pas 2 dagen bezig eerst altijd magere, vet% van me is heeeeeeel laag door het beetje overmatig speed gebruik de afgelopen maandjes ( meegekapt overigens)
          Die shakes is inderdaad door het werk wat ik nu doe, ff snel shake drinken en meteen verder anders word de baas kwaad.
          in septerber ga ik weer studeren dus dan vervang ik het met een broodmaaltijd.
          Trainen doe ik na het avond eten van 9 tot 10 dan drink ik erna zo n Aquarius drankje en eet ik een paar dextro energies

Comment

XenoGear ik weet dat die rot pakjes kipfilet zo duur zijn anders zou ik er heel veel van eten vind het erg lekker namelijk
            ik haal ze nu bij de AH misschien bij c1000 ofzo goedkoper ik ga eens rondkijken want 200 gram kipfilet is toch al 40 gram eiwitten he? dat schiet wel op zo dan

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Rodg @ Jul. 10 2004,15:17)]XenoGear ik weet dat die rot pakjes kipfilet zo duur zijn anders zou ik er heel veel van eten vind het erg lekker namelijk
              ik haal ze nu bij de AH misschien bij c1000 ofzo goedkoper ik ga eens rondkijken want 200 gram kipfilet is toch al 40 gram eiwitten he? dat schiet wel op zo dan  
              Kalkoenfilet is zelfs nóg magerder en bevat nóg meer eiwit; zo'n 22 gr. per 100 gr. Erg lekker, die van de C1000 trouwens!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Naja ik betaal ze gelukkig nog niet zelf....Me moeder betaal die troep tot nu toe maar heb het idee......Dat het nu wel erg hoog in de kosten gaat lopen.Eet zo een 4 pakken per dag weg :P. en ze kosten 1 tot 1.50 per pakkie 100 gr . dan ga je behoorlijk veel geld kwijt raken in de week maja..je moet er wat voor over hebben voor je training .

Greetz...

Comment

sjah ik betaal alles zelf mn eten shakes etc etc
                  kalkoen zal ik dan ook eens proberen. die van de aldi vind ik overigens niet te eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X