haha dat is echt een goeie! heb net een andere sportschool gebeld en ik ga daar dus om 7 uur heen op een 'proefles' te draaien, ik moet dan wel even meelopen met zon gast die me alles uitleged en laat zien waar alles staat maar daarna kan ik zelf aanklooten denk ik.!!!! bij club sportive, nog echt eeen dure tent ook, wel gericht op gezinsporten dus echt hele zware dumbbells en squatrekken zal ik er niet tegenkomen, maar voor de tensionworkout neem ik het maar voor lief..
UD2.0 Vragen!!
Collapse
X
-
Originally posted by maxime View Posthaha dat is echt een goeie! heb net een andere sportschool gebeld en ik ga daar dus om 7 uur heen op een 'proefles' te draaien, ik moet dan wel even meelopen met zon gast die me alles uitleged en laat zien waar alles staat maar daarna kan ik zelf aanklooten denk ik.!!!! bij club sportive, nog echt eeen dure tent ook, wel gericht op gezinsporten dus echt hele zware dumbbells en squatrekken zal ik er niet tegenkomen, maar voor de tensionworkout neem ik het maar voor lief..Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
ja echt een goede oplossing!
Met pinksterweekend is mijn sportschool zelfs dicht, dit is 12-13 juni, dus op de zaterdag dat ik een powerworkout moet knallen... Moet hier dus toch echt even een andere oplossing voor zoeken, want ik heb toch echt een squat rek nodig en een goede bench press
Comment
-
Nou... ik heb de tension workout gedaan in de club sportive, wat een sissy gym zeg, alles van plastic, technogym en andere zure dingen. Maargoed ik heb de workout gedaan op vooral apparaten die niet fijn aanvoelen en veelal zijn gemaakt op veiligheid voor de huisvrouwen.
Lyle zei dat je hier waarschijnlijk supermisselijk wordt, .. ik voel me helemaal niet misselijk, had opeens meer energie dan ooit op zo weinig kcals en kh! (gewennig aan bijna-ketose dieet na paar dagen?).. Ook verzuurde de spieren niet echt en voelde ik weinig, terwijl ik wel echt deed wat Lyle heeft voorgeschreven , doe ik het fout?
Comment
-
hee, ik ben nu dus door de powertraining heen, die was gister. Het ging allemaal vrij makkelijk en ik voelde me niet verzuurd. Hoop dat dat een goed teken is.
Ik at op zaterdag in totaal 2300 kcal (onderhoud is 2850 ongeveer dus 2300 is 80% van onderhoud, zoals lyle voorschrijft). Nu zag ik bij Leo's Kaanschema UD2 (oud topic hier) dat hij veeeel meer at op zaterdag en zondag (3600 kcal)
Mijn vraag is dan ook:
- Moet ik de pre-workout drink, drink tijdens workout en post workout drink ook meetellen in totaal dagelijks kcal inname op zaterdag en zondag????? Of moet ik dit los ervan zien?
Ik ben namenlijk a heel veel afgevallen binnen 1 week (meer dan 1 kg), en ik lijk niet veel droger... misschien doe ik toch iets fout..
Comment
-
Alles wat je eet en drinkt meetellen in je totalen (eventueel dingen als komkommers niet, omdat die maar 2 kcal per 100 gram (hypothetisch) bevatten.)
Het komt allemaal niet zo nauw, zoals Lyle ook al beschrijft. Je zou zelfs op de dag van de power workout 10% boven onderhoud kunnen eten, en dan op zondag op 90% en 's avonds een cardio training doen om je carbs alvast weer wat te depleten.
Gewoon beetje uitproberen is het beste, iedereen reageert er toch anders op.
Sommigen vreten 50% suikers in hun carbload, en gaan er super op. Anderen zien er de dag erna bagger uit, en voelen zich moe en bepaald niet recharged als ze dat doen.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
o oke, bedankt!
ik nam alles namenlijk superletterlijk en daarom vond ik dat sommigen dingen niet geheel duidelijk werden beschreven.
10% boven onderhoud? op zaterdag?
Zou kunnen denk ik, maar lyle zegt ook dat op zaterdag en zondag je best 20% onder je onderhoud kan zitten voor max. vet verlies. Dit doe ik dus nu en ik hoop dat dit een goed effect heeft, en dat het herstel voldoende is voor de depletion trainingen.
Ik zal een beetje aankloten ermee.
Ook zit ik boven zijn aangerade 14-16 kcal/lbs gewicht voor onderhoud. Bij mij zou dat uitkomen op zon 2650 kcal! (ik weeg 80), dat vond ik erg weinig want toen ik een dag op 2650 at had ik honger en was ik de voolgende dag een stuk lichter. Dus ik heb er 200 kcal bovenop gegooid. Misschien dat ik de volgende cyclus wel probeer met 2650 kcal als onderhoud.. kijken wat dat doet
Comment
-
Het is net wat je doel is he. Kijk, als jij zsm vet wil afvallen, dan kun je het beste idd alles zo laag mogelijk pakken, en zondagavond wat cardio doen. Wil je echter ook iets massa winnen, en daarvoor wel iets minder vet verliezen, dan kun je bijv die 10% boven onderhoud eten.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: