GRATIS! Rice and Proteine 2 x 2,5 kilo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is dit nou gasten? vertel nou eens wat het nut ervan is om een topic te verkloten, ondanks goede bedoelingen. Reageer hier maar eens als een grote jongen op dan.

Comment

Originally posted by kojak View Post
      nee man ik ben een vetklep hahaha xxxxx
      Je probeerd me te kwetsen, telkens weer. Maar het lukt helemaal niet? Maar ik heb je nu al 3 keer gevraagt of het mogelijk is om een foto van je eigen fysiek te plaatsen op je profiel. Maar je praat er telkens overheen met een grap of haalt een anderen discussie erbij. Praat nou eens niet zoveel, en laat een foto van jezelf zien. Dat mijn vetpercentage 19% en hoger dan anderen mensen, dat klopt. Maar dat is helemaal geen probleem

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Oude garde, jochie is net een jaartje lid hehehehe.
        Spreek ik dan alleen maar over mezelf, en anderhalf jaar maargoed we weten dat je niet een van de helderste bent.

Haters gonna hate, sissy
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik wil je wel geld overmaken voor de verzendkosten?
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Spreek ik dan alleen maar over mezelf, en anderhalf jaar maargoed we weten dat je niet een van de helderste bent.

Haters gonna hate, sissy
            Leer de maanden eens tellen pussy.

Comment

Gratis? klinkt altijd goed!
              waar in brabant op te halen?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Gratis af te halen in Brabant! Geruime tijd geleden besteld, 1 shake van genomen maar nooit meer gebruikt. Gratis weg te geven aan iemand die geintresseerd is. Laat even wat weten.
                Een man met doorzettings vermogen vreet het gewoon op.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                  Volledig mee eens. Doe er wat bij om smaak in te brengen ofzo damn
                  RAW: 155 - 155 - 220
                  EQ: 190 - 165 - 230

Comment

ik betaal de verzendkosten wel voor je, kan je ze naar mij opsturen. Heb zoiets wel ff nodig.

Comment

Originally posted by kees View Post
                      Originally posted by Dr Rude View Post
                      Volledig mee eens. Doe er wat bij om smaak in te brengen ofzo damn
                      Hoor ze toch eens praten, een man met doorzettingsvermogen. Kom op gasten, ooit verkeerd aangeschaft. en kan er totaal niets mee op dit moment, ga morgen met cut starten.

Prachtig hoe gasten hier zichzelf altijd even moeten egostrelen. Ik ben een man want... ik durf een shake die vies is op te eten. kom op man haha

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Leer de maanden eens tellen pussy.
                        Contineu, keer op keer blijf je er tegenin gaan.
                        Wordt je nu en dan wel echt zat kerel.

Ik ken je niet eens en ik heb al een bloedhekel aan je, doet zo voort..

Cry about 2-3 months, haters gona hate... Sissy....
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Je probeerd me te kwetsen, telkens weer. Maar het lukt helemaal niet? Maar ik heb je nu al 3 keer gevraagt of het mogelijk is om een foto van je eigen fysiek te plaatsen op je profiel. Maar je praat er telkens overheen met een grap of haalt een anderen discussie erbij. Praat nou eens niet zoveel, en laat een foto van jezelf zien. Dat mijn vetpercentage 19% en hoger dan anderen mensen, dat klopt. Maar dat is helemaal geen probleem
                          foto staat er toch.. zie die buffe rug..
                          ben jij die vetklep op die foto van je profiel?
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            foto staat er toch.. zie die buffe rug..
                            ben jij die vetklep op die foto van je profiel?
                            Nog steeds geen foto's te zien Nog even en we moeten een wedstrijd houden, daarna een contest waarbij bodynet members bepalen wie er een beter fysiek heeft Na de contest zijn we uitgepraat, en weet heel bodynet wie er een betere lichaam heeft. Maar zolang er geen foto's op jou profiel staat, en jezelf niet durft te laten zien, neem ik je niet eens serieus.

Comment

Hoor ze toch eens praten, een man met doorzettingsvermogen. Kom op gasten, ooit verkeerd aangeschaft. en kan er totaal niets mee op dit moment, ga morgen met cut starten.

Prachtig hoe gasten hier zichzelf altijd even moeten egostrelen. Ik ben een man want... ik durf een shake die vies is op te eten. kom op man haha
                              Grote mond heb je daar, flikker
                              RAW: 155 - 155 - 220
                              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Nog steeds geen foto's te zien Nog even en we moeten een wedstrijd houden, daarna een contest waarbij bodynet members bepalen wie er een beter fysiek heeft Na de contest zijn we uitgepraat, en weet heel bodynet wie er een betere lichaam heeft. Maar zolang er geen foto's op jou profiel staat, en jezelf niet durft te laten zien, neem ik je niet eens serieus.
                                Ik nam jou vanaf je 1e post al niet serieus man met je '23'%
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X