Wat is dit nou gasten? vertel nou eens wat het nut ervan is om een topic te verkloten, ondanks goede bedoelingen. Reageer hier maar eens als een grote jongen op dan.
GRATIS! Rice and Proteine 2 x 2,5 kilo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by kojak View Postnee man ik ben een vetklep hahaha xxxxx
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostGratis af te halen in Brabant! Geruime tijd geleden besteld, 1 shake van genomen maar nooit meer gebruikt. Gratis weg te geven aan iemand die geintresseerd is. Laat even wat weten.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostEen man met doorzettings vermogen vreet het gewoon op.Originally posted by Dr Rude View PostVolledig mee eens. Doe er wat bij om smaak in te brengen ofzo damn
Prachtig hoe gasten hier zichzelf altijd even moeten egostrelen. Ik ben een man want... ik durf een shake die vies is op te eten. kom op man haha
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostLeer de maanden eens tellen pussy.
Wordt je nu en dan wel echt zat kerel.
Ik ken je niet eens en ik heb al een bloedhekel aan je, doet zo voort..
Cry about 2-3 months, haters gona hate... Sissy....Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostJe probeerd me te kwetsen, telkens weer. Maar het lukt helemaal niet? Maar ik heb je nu al 3 keer gevraagt of het mogelijk is om een foto van je eigen fysiek te plaatsen op je profiel. Maar je praat er telkens overheen met een grap of haalt een anderen discussie erbij. Praat nou eens niet zoveel, en laat een foto van jezelf zien. Dat mijn vetpercentage 19% en hoger dan anderen mensen, dat klopt. Maar dat is helemaal geen probleem
ben jij die vetklep op die foto van je profiel?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Postfoto staat er toch.. zie die buffe rug..
ben jij die vetklep op die foto van je profiel?Nog even en we moeten een wedstrijd houden, daarna een contest waarbij bodynet members bepalen wie er een beter fysiek heeft
Na de contest zijn we uitgepraat, en weet heel bodynet wie er een betere lichaam heeft. Maar zolang er geen foto's op jou profiel staat, en jezelf niet durft te laten zien, neem ik je niet eens serieus.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostHoor ze toch eens praten, een man met doorzettingsvermogen. Kom op gasten, ooit verkeerd aangeschaft. en kan er totaal niets mee op dit moment, ga morgen met cut starten.
Prachtig hoe gasten hier zichzelf altijd even moeten egostrelen. Ik ben een man want... ik durf een shake die vies is op te eten. kom op man hahaRAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostNog steeds geen foto's te zienNog even en we moeten een wedstrijd houden, daarna een contest waarbij bodynet members bepalen wie er een beter fysiek heeft
Na de contest zijn we uitgepraat, en weet heel bodynet wie er een betere lichaam heeft. Maar zolang er geen foto's op jou profiel staat, en jezelf niet durft te laten zien, neem ik je niet eens serieus.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-