Direct na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Swekie View Post
    Hallo,

Ik zit met een vraag waar ik tot nu toe geen antwoord op heb kunnen vinden.
    Ik train zonder voedingssupplementen en haal mijn eiwitten dus uit gewone voeding, maar wat kan ik nou het beste gelijk na mijn training nemen ?

Tot nu toe fietste ik naar huis (10 min) nam ik mijn maaltijd (meestal rijst + kip) en ging ik douchen. Ik lees dat vrijwel iedereen een shake na zijn training neemt (uit principes neem ik geen supplementen) dus wat zou ik gelijk kunnen nemen als ik klaar ben met trainen ? Gewoon een banaantje meenemen naar de sportschool en deze opeten zodra ik klaar ben, naar huis fietsen en dan mijn maaltijd ?

Groeten Swekie
    halve liter magere melk na je training.

grtz
    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Idd. gewoon een natuurlijk product dus.

Na een zware krachttraining heb je sowieso wat koolhydraten nodig om je spier glycogeen weer aan te vullen.

Zelf neem ik voor het trainen boterhammen met eiwitrijk beleg + een banaan om na mijn training voor die volwaardige maaltijd te gaan.

Nu ik dat doe merk ik dat ik veel beter groei dan voorheen.
      hoe bedoel je precies ? dat je na je workout meteen een maaltijd neemt ? , niet eerst een post workout shake dan ? grtzz
      Beest in opleiding

Comment

na je workout (of tijdens) waxy of maizena en een shake.
        glycogeen aanvullen en daarna de bouwstenen erin!

naar huis en daarna (ik doe binnen 1,5 uur) een maaltijd met koolydraten en proteine
        (rijst /vlees /groenten)
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Bedankt voor de reacties, heb zojuist 2 potten whey besteld (banaan en cookie cream)

Neem er 1 half uur voor mijn ontbijt en 1 na mijn training, kreeg binnen een half uur al een mailtje dat het al in handen van tnt is dus hoop dat ik ze morgen binnen krijg !

Groeten Swekie

Comment

Nice

ik wacht ook op een nieuwe pot

bezorgt TNT op zaterdag?

Comment

Vind dat mensen zich ook teveel focussen op de whey shake hoor. Ik zou wat aminozure kopen, hoeft niet duur te zijn. Neem je die gewoon er na of ervoor.

Verder is het indd gwn goed eten en zeker als beginner heb je dan al meteen resultaat

Comment

@Viranelly, volgens mij bezorgen ze tot 1 uur op zaterdag dus hopelijk heb ik het morgen binnen

@Talalelh15, ja voeding is in orde en zie tot nu toe goed restultaat maar ik blijf ook maar potten kwark enzo kopen dus dit is handiger en beter

Groeten Swekie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X