Dagelijkse voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagelijkse voeding

hallo iedereen, ( ik ben trouwens nieuw hier zie rubriek even voorstellen) ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn dagelijkse voeding weet zelf namelijk niet of t genoeg of goed is

's morgens 2 broodjes en een massgainer shake en een bord brinta.

's middags nog een massgainer shake

' s avonds na de training een groot bord eten ( groente,vlees,aardappels)

na t eten meteen een eiwitshake

en voordat ik na bed ga nog een eiwitshake, en 1 bord brinta en 4 eieren gekookt ( zonder ei geel)

en drink ook de hele dag door water 2/3 liter  alvast bedankt joey.
    kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

hey joeyp
    dit is een beetje een shake schema....waar is de vatste voeding
    kijk ff bij andere mensen hun voedingsschema's en hun kritiek.dan leer je nog het meest denk ik..

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (joeyp @ Jul. 13 2004,15:00)]hallo iedereen, ( ik ben trouwens nieuw hier zie rubriek even voorstellen) ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn dagelijkse voeding weet zelf namelijk niet of t genoeg of goed is

's morgens 2 broodjes en een massgainer shake en een bord brinta.

's middags nog een massgainer shake

' s avonds na de training een groot bord eten ( groente,vlees,aardappels)

na t eten meteen een eiwitshake

en voordat ik na bed ga nog een eiwitshake, en 1 bord brinta en 4 eieren gekookt ( zonder ei geel)

en drink ook de hele dag door water 2/3 liter alvast bedankt joey.
      Dit is een erg vaag schema, zet er volgende keer ook uw stats bij en wat de bedoeling is van uw schema, bulken of cutten. Ik denk dat uw schema een bulkschema is ,dus voor aan te komen. S morgens die broodjes wat voor een broodjes zijn het wat is het beleg , hoeveel brinta eet je en welke melk doe je erbij , s middags die mass gainer shake wat voor iets is dat, en eet je tussen morgend en middag niets meer . Wanneer train je , wat eet je direct na de training, eiwitten zitten ook serieus laag vindt ik, kijk idd eens effe bij andere schema's hier op het forum en stel aan de hand daarvan een ander schema op en plaats het dan nog eens

Grtz
      stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X