shake zyzz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Triple Aces View Post
    zoals ik al aangaf, boeit allemaal niet zo... net zoals in post van 3xl staat

wou trouwens ook brinta bij deze shake nemen.

dus whey, melk, en brinta in 1 shake.

boeit dit ook niet zo ?

gr
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
      wou trouwens ook brinta bij deze shake nemen.

dus whey, melk, en brinta in 1 shake.

boeit dit ook niet zo ?

gr

als je opstaat prima, deed ik ook.
      of als je op school zit ofzo, dan met al day protein.
      Last edited by gain is pain; 13-06-2011, 21:03.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

idd prima s' ochtens... of als je niet naar de carbs in je schema hoeft te kijken
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ook geschikt als PWO shake dan?

aangezien ik na de post van dynobet ook nog carbs wil hebben na mijn training.

Comment

Ook geschikt als PWO shake dan?

aangezien ik na de post van dynobet ook nog carbs wil hebben na mijn training.
            pwo is de brinta/havermoet een te laag GI, zou dextrose en whey erdoor gooien.

= snelle eiwitten-snelle glycogeen 'aanvuller'

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              pwo is de brinta/havermoet een te laag GI, zou dextrose en whey erdoor gooien.

= snelle eiwitten-snelle glycogeen 'aanvuller'
              oke duidelijk, dat is het beste.

Maar ik zit met het probleem dat ik als ik laat train pas om ongeveer 9 uur klaar ben met trainen.

ik dacht aan brinta ipv dextrose omdat ik daar wat langer carbs voor heb

of is alleen dextrose voldoende voor de rest van de avond?

maaltijd erna is namelijk alleen kwark ( traag)

Comment

Als je de rest van de dag gewoon genoeg carbs gegeten hebt dan zou ik dextrose, wms of vitargo nemen.

Zelf neem ik na mijn avondtraining altijd een goede warme maaltijd.

Comment

in een post van beesting laatst die zij dat ik beter de whey en brinta samen in 1 shake kon doen.

en ik las in een post van dynobet dat je veel carb na je training moet nemen.

Aangezien ik zo laat train en niet lang erna ga slapen vraag ik me af of het niet beter is om een complexe carb te nemen ipv dextrose die best snel weg is.

Nu vraag ik me af of de brinta ook te verwaarlozen is qua opname snelheid whey net zoals melk..

daar ben ik nog niet helemaal over uit

Comment

is imo geen probleem, de carbs heb je al gekregen van de dextrose, die voor een snele toevoer zorgt, een gelijdelijk toevoer aan KH heb je in de avond niet nodig omdat je niet intensief bezig bent en dus zal je kwark volstaan, beter is het mixen van kwark met all day protein, of na je whey met dextro een kipfilet te eten en kwark te nemen en dan naar bed gaan.

dextrose zorgt voor een snelle glycogeen aanvulling (15 minuten) en zolang die is aangevult ben je weer 'veilig' en heb je dus geen gelijdelijk toevoer aan carbs meer nodig omdat je verder niks intensief gaat doen. de dextrose is ervoor om zo snel mogelijk van katabol naar anabol te gaan. en aangezien je dat bent na de shake hoef je alleen voor het slapen gaan een langzame eiwitbron eten

oke duidelijk, dat is het beste.

Maar ik zit met het probleem dat ik als ik laat train pas om ongeveer 9 uur klaar ben met trainen.

ik dacht aan brinta ipv dextrose omdat ik daar wat langer carbs voor heb

of is alleen dextrose voldoende voor de rest van de avond?

maaltijd erna is namelijk alleen kwark ( traag)
                    Last edited by gain is pain; 13-06-2011, 21:51.

Comment

is imo geen probleem, de carbs heb je al gekregen van de dextrose, die voor een snele toevoer zorgt, een gelijdelijk toevoer aan KH heb je in de avond niet nodig omdat je niet intensief bezig bent en dus zal je kwark volstaan, beter is het mixen van kwark met all day protein, of na je whey met dextro een kipfilet te eten en kwark te nemen en dan naar bed gaan.

dextrose zorgt voor glycogeen aanvulling en zolang die is aangevult ben je weer 'veilig' en heb je dus geen gelijdelijk toevoer aan carbs meer nodig omdat je verder niks intensief gaat doen. de dextrose is ervoor om zo snel mogelijk van katabol naar anabol te gaan. en aangezien je dat bent na de shake hoef je alleen voor het slapen gaan een langzame eiwitbron eten

Oke dus ik kan als ik laat thuis kom van trainen dus beter shake van whey en dextrose nemen ipv whey en brinta?

zit ook een beetje met die post van dynobet, waar hij zij dat je de meeste carbs die je eet smorgens en rondom/na trainen moet nemen.

En dextrose zijn er niet zoveel. zo.n 20 gr maar.

Comment

Oke dus ik kan als ik laat thuis kom van trainen dus beter shake van whey en dextrose nemen ipv whey en brinta?

zit ook een beetje met die post van dynobet, waar hij zij dat je de meeste carbs die je eet smorgens en rondom/na trainen moet nemen.

En dextrose zijn er niet zoveel. zo.n 20 gr maar.
                        dextrose 0,4gr per kilo lichaamsgewicht.

het is waar dat de carbs rondom je training zou moeten komen maar aangezien je wat laat traind en de toevoer van gelijdelijke carbs niets toevoegt in dit geval kun je beter je whey en dextrose mengen en daarna all day protein/kipfilet met kwark nemen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Shit, alleen dat?
                          Ik mik het ook door mijn kwark. Ga ik nu dood?
                          snap je nou gewoon niet wat ik bedoel of denk je gewoon grappig te zijn?
                          ik twijfel nog.. maargoed door melk of water kan iig dat bedoel ik, waar jij het verder allemaal in douwt moet je zelf weten , niet relevant voor mij of de TS
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

dextrose 0,4gr per kilo lichaamsgewicht.

het is waar dat de carbs rondom je training zou moeten komen maar aangezien je wat laat traind en de toevoer van gelijdelijke carbs niets toevoegt in dit geval kun je beter je whey en dextrose mengen en daarna all day protein/kipfilet met kwark nemen.
                            oke duidelijk. dus dan zou dit volstaan:

18.00 eten
                            19.00 trainen
                            20.00 isolaat shake met dextrose of melk
                            22.00 kwark

Comment

Inderdaad, Isolaat kan prima met welke drank dan ook. dus ook met melk. Als de kwark wat tegen staat qua smaak, gooi er dan 1 schep isolaat bij voor de smaak. probeer het maar eens, het zal je bevallen.

Comment

betreft zyzz, wat een fysiekgeil is deze homo zeg. Niemand kan dit toch serieus nemen, rauwe eitjes opeten met sardientjes is echt back to the 80's. en imo echt niet meer nodig voor beter resultaat, zeker niet met de supplementen die ze deze tijd hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X