Nieuwe eetschema xeno!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe eetschema xeno!!

Hoi Allemaal..

Ik kom net terug uit Argeles De Sur Mere uit frankrijk en het was een te gekke vakantie heb geen 1 dag zonder alcohol gezeten..spieren zijn wat slapper geworden maar ik wil nu weer een lekkere en goede jaar gaan trainen en dit is me nieuwe eetschema die ik ga gebruiken graag wat commentaar met wat ik ken gaan

8:30: 4 broodjes Kipfilet,halve liter melk en wat Brinta.
    en tot slot een Weightgainer van sportslab
    12.00:4 Broden kip of kalkoenfilet,Halve Liter Melk.
    14.00:Tonijn uit Blik in Water en een Weightgainer.
    16.00: 4 Broodjes met kip en kalkoenfilet en Magere Kwark.
    18.00: Warm eten aardappels en wat vlees. Frikandau,Tartaat,Hamburger of Gebakken Kipfilet.
    20.00 : Fuckin around in the Gym met 1 Liter water op ze minst.
    22.00 : Een weightgainer.
    23.00 : Acetabolan 3 Pillen.
    24:00 - 8:00 slapies doen ofzo :P.

Greetz XeNo

Als het brood bruin brood is is het goed, zou wel die weight gainer van 22.00 u weglaten want denk dat je daar vet zal van worden, als je dan toch die weight gainer wil nemen neem die dan in de dag in, en neem uw kwark om 22.00u

Ik zie geen post work out shake na je training, neem je deze niet of wel en hoe ziet hij er dan uit

Grtz
    stil growing

Comment

Idd die magere kwark gaat wel naar 10 uur..beter plan idd.en die weightgainer weg...Ik neem geen proteine shakes na de training nooit gedaan eigenlijk.Maar als ik het zou moeten nemen zou ik graga horen wat voor 1 ik moet nemen dan. Ik vind dat er in die weightgainer van sportslab al meerdere extra stoffen zoals eiwitten enzo inzitten.En het is idd Bruin Brood. . Mijn doel is naar de 90 Kilo te gaan.Ik weeg nu 75 - 80 Kilo.

Comment

he XeNoGear,

Heb je al ervaring met Acetabolan?
        Wat zijn de voordelen er dan van ?

Groetjes,
        Richard

Comment

jah ik heb het 5 weken gebruikt voor de vakantie.....De voordelen ervan is dat je naar 2,3 weken al merkt dat je meer spiermasa enzo krijgt en je kracht gaat echt drastish omhoog...je gata merken naar paar weken dat je al meer aantal kilos gaat pakken en dat je sterker word..datis mijn ervaring ermee.probeer het eens een potje van 40 pillen das ongeveer 10 trainingen want je moet 4 pillen per keer nemen ik neem ze altijd voor het slapen gaan .kenne ze in de n8 lekker bruizen ghehe. ;P

Greetz XeNo

Comment

oke dan !!
            dan ga ik het wel een keer proberen.
            dure grap overigens !!!
            hahaha

succes
            Richard

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies