Hallo ik ben Mark nieuw hier ben 16 jaar oud 1,79 en weeg rond de 66-68 kilo , werd door Ellie aangeraden even mijn voeding op een rijtje te zetten. Graag beetje begrip ben hier nog niet zo erg mee bezig.
Op een doordeweeksedag eet ik:
ochtend: Botheram Pindakaas, 2 Botherammen met kipfilet glas melk (1 of 2) (brinta toevoegen ? Alleen niet echt mijn soort eten ben brood gewend )
10 uur : 1 botheram Pindakaas, 1 botheram kipfilet, 2 bekertjes water
middag: Probeer hier zo veel mogelijk variatie te vinden dus af en toe weer botherammen met kipfilet , pindakaas, banaan of appeltje der bij, water of melk aantal verschilt per dag zou hier waarschijnlijk meer op moeten letten.
Training rond 2 a 3 uur smiddags
Begin een half uur van te voren met shake Noxipro.
Training bestaat uit
Maandag borst bicep
Woensdag schouders triceps
Donderdag benen en rug
Vrijdag gevarieerde oefeningen
(krijg goede schema's hulp en tips van iemand die goede ervaring heeft)
Na het trainen een whey shake van XXL nutrition merk
avond: eet ik wat de pot schaft, vind het nog niet nodig om me daar helemaal op aan te passen in verband met mijn leeftijd.
Voor het slapen rond uurtje of half 10, 10 uur bakje magere franse kwark 500 gram.
Nogmaals ben hier nog niet heel sireus mee bezig maar sta erg open voor tips of andere hulp!
Alvast bedankt
Op een doordeweeksedag eet ik:
ochtend: Botheram Pindakaas, 2 Botherammen met kipfilet glas melk (1 of 2) (brinta toevoegen ? Alleen niet echt mijn soort eten ben brood gewend )
10 uur : 1 botheram Pindakaas, 1 botheram kipfilet, 2 bekertjes water
middag: Probeer hier zo veel mogelijk variatie te vinden dus af en toe weer botherammen met kipfilet , pindakaas, banaan of appeltje der bij, water of melk aantal verschilt per dag zou hier waarschijnlijk meer op moeten letten.
Training rond 2 a 3 uur smiddags
Begin een half uur van te voren met shake Noxipro.
Training bestaat uit
Maandag borst bicep
Woensdag schouders triceps
Donderdag benen en rug
Vrijdag gevarieerde oefeningen
(krijg goede schema's hulp en tips van iemand die goede ervaring heeft)
Na het trainen een whey shake van XXL nutrition merk
avond: eet ik wat de pot schaft, vind het nog niet nodig om me daar helemaal op aan te passen in verband met mijn leeftijd.
Voor het slapen rond uurtje of half 10, 10 uur bakje magere franse kwark 500 gram.
Nogmaals ben hier nog niet heel sireus mee bezig maar sta erg open voor tips of andere hulp!
Alvast bedankt
Comment