Beste fanatiekelingen,
Ik ben momenteel nog met het sonja bakker dieet bezig maar daarmee ga ik stoppen aan het eind van de maand om zelf mijn cut schema op te stellen. Hierover had ik een paar kleine vraagjes.
Uiteraad heb ik de sticky`s gelezen, je kan het dan ook meer als advies zien.
Ik ben momenteel nog met het sonja bakker dieet bezig maar daarmee ga ik stoppen aan het eind van de maand om zelf mijn cut schema op te stellen. Hierover had ik een paar kleine vraagjes.
Uiteraad heb ik de sticky`s gelezen, je kan het dan ook meer als advies zien.
- Ik heb als eerste mijn toekomstige een momente bepaald, is deze ok of valt hier nog wat aan te rommelen?
05:30
07:00
09:00
11:30
14:00
17:30
22:00 - Volgens de calculator heb ik een nu een behoefte van 3150 Kcal met 187 gram eiwitten, 70 gram aan vetten en 445 gram aan koolhydraten. Dat gewicht en lichaamsvet is het probleem niet en de sporttoeslag ook niet want ik ben beginner maar het werktoeslag weet ik niet precies wat ik in moet vullen. Met mooi weer ga ik namelijk op de fiets naar het werk, een rit van 45 min ongeveer en bijna 15 kilometer, voor de rest zit ik achter de pc met af en toe een loopiej. Wat kan ik hier het beste invullen?
- omdat ik nu gemiddel 1200 kcal binnenkrijg ga ik het langzaam opbouwen met 150 kcal per keer, in de sticky staat hou dit een paar dagen vol, wat adviseren jullie mij? 3,4,5 dagen?
- Ik heb als eerste mijn toekomstige een momente bepaald, is deze ok of valt hier nog wat aan te rommelen?
Comment