Klein beetje hulp & advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I`m lovin it

Comment

Ik zou graag weer wat advies willen hebben voor de pre en post workout voeding.

Ik eet nu een ruime uur voor het sporten 100 gram zilvervliesrijst, 150 gram kipfilet en 150 gram willekeurige groente en een hazelnootreep, die ik binnenkort wel wil gaan vervangen want er zijn betere producten denk ik . Direct na de training neem ik een banaan en een pakje halfvolle chocomel met druiven suiker. Een ruim uur na mijn training neem ik 100 gram volkoren pasta, 200 gram koolvis en 150 gram boontjes.

Doe ik dit zo goed of zeggen jullie, dat kan beter..

Alvast bedankt

Comment

Hey ik zou na het traine.

30 gram why neme met 30 a 40gram maizena.

Em die hazelnooit reep wat zijn de voedings waarde?
        Zitte der ook suikers in?

Misschien zou die hazelnooit reep beter kunne vervange met wat noten

Veeder ziet het der goed uit je voeding voor het traine en je maaltijd na het traine..

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
          Hey ik zou na het traine.

30 gram why neme met 30 a 40gram maizena.

Em die hazelnooit reep wat zijn de voedings waarde?
          Zitte der ook suikers in?

Misschien zou die hazelnooit reep beter kunne vervange met wat noten

Veeder ziet het der goed uit je voeding voor het traine en je maaltijd na het traine..
          Er zullen ongetwijfeld suikers inzitten, die reep ga ik denk ik ook schrappen. Whey zal ik gaan bestellen, als ik dan `s ochtends bij mijn brinta neem is goed toch? dan met melk of water? waar is de maizena voor?

Comment

Hoi maizena om je glycogeen ana te vulle.
            En het zrog ook dat je niet down voeld naar het traine.

Je moet zo zien als een flink uurtje gesport hebt waar heb je dan eeder trek in een banaan of een een fles olijf olie oke raar voorbeeld maar daar kom het op neer.

Je kunt smorgens gerust brinta of havermout eten em zou eerst rustig kijke hoe lichaam der op reageert.
            Melk kun gerust neme alleen niet te veel maar.

Ik zou smorgen brinta neme met wat why 30 a 40 gram

Comment

Bedankt mattie, collega van me heeft met sterkste man van nederland weer paar potten whey gewonnen dus hij neemt morgen voor me mee voor een week, kijken of het wat is. maizena? gewoon het gele koopmans pakje?

Comment

Hier heb je een lijst waar je voedings schema mee kan op stelle.

Het telt ook het antal calorie die op de lijst toe voegd.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

http://forum.bodynet.nl/attachments/...hema-leeg-.xls

Comment

Originally posted by Nars View Post
                  Bedankt mattie, collega van me heeft met sterkste man van nederland weer paar potten whey gewonnen dus hij neemt morgen voor me mee voor een week, kijken of het wat is. maizena? gewoon het gele koopmans pakje?

Hey ja bij junbo van koopmans 400gram 55 euro c 1000 60 cent.

Maar je kunt ook nu een banaantje neme same met why en dan werk der langzaam naar toe.

Comment

Die schema heb ik aangevuld, zit goed kwa vetten eiwitten en koolhydraten. neem direct na trainen banaan en pakje halfvolle choco met druivensuiker. Ik zoek naar betere producten zodat ik meer uit mijn training kan halen

Comment

Originally posted by Nars View Post
                      Ik zou graag weer wat advies willen hebben voor de pre en post workout voeding.

Ik eet nu een ruime uur voor het sporten 100 gram zilvervliesrijstzou voor mij te veel zijn omdat ik zeer gevoelig ben voor teveel kh ik neem rond 50 gram, echter gewoon kijken hoe je erop reageert als je niet in bf stijgt zit je goed., 150 gram kipfilet en 150 gram willekeurige groente en een hazelnootreep, die ik binnenkort wel wil gaan vervangen want er zijn betere producten denk ik . Wat zit er dan precies in die reep en met welk doel eet je hem? ALs er extra suiker in zit en je eet hem eigenlijk voor de vetten, dan zou ik de ongezouten notenmix halen van de aldi. Direct na de training neem ik een banaandie banaan is goed voor snelle kh na je training en een pakje halfvolle chocomelook chocomel schijnt wel ok te zijn na je training, alleen zitten in de enige echte chocomel veel vetten die niet zo ok zijn. Je kan beter zelf chocolademelk maken met echte cacao of gewoon wat cacao door je shake doen. met druiven suiker.glyco levels aanvullen in je spieren gaatprima met druiven suiker. je kunt het in een later schema voor de afwisseling ook wel een keer met maizena proberen, dat kan dan in je wheyshake na de training. Een ruim uur na mijn training neem ik 100 gram volkoren pasta, 200 gram koolvis en 150 gram boontjes.ik neem aan dat dit je avond eten is. Dat ziet er prima uit.

Doe ik dit zo goed of zeggen jullie, dat kan beter..

Alvast bedankt
                      Ik denkt dat je goed bezig bent, gewoon lekker sporten dat moet met deze voedingsstoffen inname prima gaan lukken. Je heb al veel opgestoken Kerel!

Succes ermee.
                      Greetz
                      Cutting

Comment

He bedankt Jowie,

Ben opzich wel tevreden over wat ik eet en wat ik weet. Maar bijna een maandje bezig en ben er heel erg positief over en ga dit zeker volhouden! Nu ik een maand bezig ben wil ik mijn schema gaan optimaliseren. Daarom vraag ik advies.

Die reep als pre workout gaat er uit, dacht dat ik daarmee wat meer engergie zou gaan krijgen zodat ik harder kan gaan trainen, maar zullen inderdaad suikers in zitten. denk niet dat het echt nodig is.

De choco ga ik dus vervangen voor de whey, ook wil ik deze whey `s ochtends bij de brinta gaan doen. whey/brinta met melk of beter met water?

Comment

Oke mog wat engerie wille voor het traine kan denk ik beter een banaatje neme.
                          Maar kijk gewoone ffe hoe lichaam der op reageert.

Vaak zorg zoetigheid voor meer trek dan echte honger bij mij dan

Em ik lees zo veel de ene raad af om smorgens melk te drinke same met why de andre zeg weer het tegen over gestelde.

zou gewoon lekker je why met melk en brinta eten.

Je moet wel kunne genieten het moet natuurlijk geen straf dieet zijn

Comment

Zo is dat

Comment

Ik neem mijn brinta of havermout eigenlijk altijd met Melk man, dat vindt ik gewoon lekkerder.

Dan neem direct ik na de training mijn whey met water zodat de proteïnes het snelst werken, soms doe ik er 30 gram maizena door of ik neem een flesje AA, tenminste als ik vind dat ik dat nodig heb.

Spreek je later weer man.
                              Cutting

Comment

Net een beetje whey van mijn collega gekregen. vpx syngex whey.

per scoop 29 gram:

120 kcal
                                vet: 2.5 gram
                                koolh. 3 gram
                                eiwitten: 20 gram

Denk dat ik genoeg heb gekregen voor 12 shakes, ga het een weekje proberen en als het goed bevalt zal ik een pot bestellen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X