voeding kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding kuur

ik heb een vraag over mijn voeding tijdens het kuren

ik wil als ik 18 ben gaan kuren (spuiten)

ik weeg nu 74 kilo ik ben het laatste half jaar 5 kilo aan gekomen doormiddel van shakes enz

ik probeer wel goed te eten overdag zoals

gekookte eitjes
    kwark
    kip
    tonijn
    rijst

maar ik weet niet precies wat hoelaat en hoeveel ik op een dag zou moetten eten (en vooral tijdens het kuren)

ik hoop op een paar goede tips ,, gr

Ok ik zal niet de laatste zijn die je dit gaat vertellen.. maar dude.. voordat jij een fatsoenlijk voedingsschema kan opstellen ben jij nog helemaal niet toe aan kuren.. ga eerst maar eens een paar jaar naturel trainen met een goed voedingsschema.. de gains zullen je verbazen.. en als je dan altijd nog meer wil kan je altijd nog een kuur overwegen..

LEES DE STICKIES!
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Ok ik zal niet de laatste zijn die je dit gaat vertellen.. maar dude.. voordat jij een fatsoenlijk voedingsschema kan opstellen ben jij nog helemaal niet toe aan kuren.. ga eerst maar eens een paar jaar naturel trainen met een goed voedingsschema.. de gains zullen je verbazen.. en als je dan altijd nog meer wil kan je altijd nog een kuur overwegen..

LEES DE STICKIES!
      Beest in opleiding

Comment

voeding is ongewijzigd als je gaat kuren. dus als je al niet een proper eetschema hebt en gebruikt als naturel is kuren niks voor jouw.

Comment

Probeer om de 2-3 uur zon 25 gr eiwitten en zon 50-60 KH binne te krijgen. Daarnaast natuurlijk gezonde vetten uit je pinda's, 500 gram kwark voor het slapen.
          Check idd stickies en fix een voedingsschema.
          "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X