Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik lees in het voedingsschema dat zonnenbloempitten goed voor je zijn! Zijn deze te vergeleken met ongezouten pinda´s, of is dit totaal anders, en hoeveel gram moet je dan per dag eten?
Ik heb begrepen dat dit de kans op prostaatkanker verhoogt. Voor vrouwen is het juist wel goed. Maar ja, die hebben geen prostaat, he........
Ben ondertussen wel even aan het zoeken gegaan en er zijn ook artikelen te vinden die nu juist weer beweren dat lijnzaadolie de kans op prostaatkanker vermindert......dan weet ik het ook niet meer!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
haha, internet is een mooi, maar iedereen kan er wat opzetten en vaak lees je artikelen dat het slecht is, en een pagina verder op google staat dat het goed is. Ik zou het een keer aan de huisarts voorleggen.
Lijnzaad bevat inderdaad fyto-oestrogeen, net als soya.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
ik heb van die ongezouten en ongebranden zonnebloempitten en pijnboompitten. Soms heb ik ook ongezouten en ongebranden amandelen is huis.
Lekker als snackje 's avonds.
Kan dit veel kwaad?
I don't care what the whisperers say Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment