Cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Maar dat gaat ook echt niet zo snel, hoor. Zo heel lang ben je nog niet bezig, toch? Het is natuurlijk altijd goed om je voeding aan te passen en te zien of dat beter werkt, maar ook dat heeft tijd nodig om effect/geen effect te zien.
    Ik vind het op het moment inderdaad 'moeilijk' dat ik niet afval. 'vroeger' kon ik in 4 weken zo 5 kg kwijt zijn.. (ontzettend slecht natuurlijk). Nu ben ik 10 weken bezig en er echt nog niets af. Dan gaat er (stiekem ) toch ergens een belletje rinkelen of mijn eetschema wel bij mij past.
    "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by Supernatural View Post
      Ik vind het op het moment inderdaad 'moeilijk' dat ik niet afval. 'vroeger' kon ik in 4 weken zo 5 kg kwijt zijn.. (ontzettend slecht natuurlijk). Nu ben ik 10 weken bezig en er echt nog niets af. Dan gaat er (stiekem ) toch ergens een belletje rinkelen of mijn eetschema wel bij mij past.
      In je eerste post schrijf je dat je zeven weken op onderhoud aan het eten bent. Dan is het dus logisch dat je niet afvalt! Dat is nu juist de bedoeling van op onderhoud eten.
      Wat je dus geleerd hebt in die zeven weken is dat je precies weet hoeveel je moet eten om op gewicht te blijven. Het is zinnig om dat eens uit te rekenen, want het kan heel best afwijken van wat al de calculators op het internet je vertellen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X