zwaarder worden in spiermassa/spiergroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

owjah, ik ben 178cm, 62kilo, 19jaar, (en ga binnenkort beginnen met thaiboksen)
    en ik doe krachttraining ongeveer ''-/+ 2uur'' (soms 3 uur met geklets erbij)
    en je merkt amper dat ik vet heb op mijn lichaam.,, dus is dit wel een goeie benodigdheden wat ik hierboven aan gaf?

Comment

wat doe jij allemaal tijdens een training?:O das wel heel erg lang!!

en als je gaat thaiboksen mag je wel rchting de 4000 kcal op een dag geen zitten kracht + cardio ook thaiboksen= onwijze verbranding!

Comment

van alles en nog wat, rug, schouder, borst, armen, onder-armen en buik-zijkant (vleugels en wanneer ik vleugels doe krijg ik 3.5 dag spierpijn van)..
        hmm maar is deze 50%-25%-25% schema goed? want ik wil aan de hand daarvan alles aanpassen, ik heb er weinig verstand van ik onderzoek dit ongeveer 1 week op internet en overal,

Comment

beperk je krachtraining doe 1 grote spier groep en daarna een kliene is veel effectiever en duurt niet zolang (bijv. 4-5 bostspier ofeningen 2-3 tricep oefeningen meer niet)

verder zou ik het aardig verhogen zeker met je gewicht ik zou op de 3000 tot 3500 kcal op een dag gaan zitten zeker met je thaiboksen erbij

Comment

ah ik snap het . maar ik denk niet dat mijn maag zo groot is, en heb geen zin om 2-3 uur per dag in de WC te zitten te wachten totdat het terug komt, dus thaiboks laat ik wel zitten, maar moet ik dan nog steeds veel eten, want ik wil niet dikker worden maar zwaarder grotere spiermassa, ik heb wel alles over om dat te bereiken geloof mij maar, owjah een opmerking ook nog, ( ik gebruik 2x per dag Shake Pure mass= 50% kholy / 40%eiwit / 10% vetten, ongeveer

Comment

je zal nog op de minimaal 3000 kcal moeten gaan zitten en dan om de 2 uur eten als je om 9:00 begint en dan zorgen dat je rond 21:00 je laatste maaltijd hebt

verder doet de pure mass enkel zorgen voor veel koolhydraten suiker en eiwitten gebruik het ook je word er goter van(iets) maar bij mij ging me vet% omlaag

verder om groter te worden in spieren zal je ook vet moeten aankomen dat gaat nu eenmaal samen met elkaar je hoeft niet modder vet te worden:P maar wel iets meer en later weer droog trainen!

en niet als je eet je helemaal volstouwen heeft geen zin gewoon tot je een vol gevoel hebt en dan kom je meestal al wel aan de 3000 kcal! en je zal er niet heel veel meer van naar de wc gaan dat valt allemaal best wel mee XD

Comment

ah oke ik snap het. en heel erg bedankt voor je adviezen, nog de laatste vraag,
                1. fitness dagen 3x per week hoeveel kcal zal ik dan eten?

2. zal ik de kcals van 50%kholy 30%eiwitten 20%vet verdelen? (wat is het beste verdeling.

Comment

Originally posted by thijmen1993 View Post

verder om groter te worden in spieren zal je ook vet moeten aankomen dat gaat nu eenmaal samen met elkaar
                  Je zegt het alsof het een vaste regel is maar dat hoef helemaal niet. Je kunt in spiermassa aankomen en tegelijkertijd je vet% verlagen. Dat gebeurt vaak genoeg.

En in heel veel gevallen klopt er geen ene reet aan wanneer iemand in een zogenaamde bulk fase zit. Er wordt maar op los gegeten en de persoon in kwestie is dolblij omdat hij merkt dat zijn gewicht drastisch omhoog gaat. Het meeste gewicht is dan echter vetmassa want er is een limiet wat betreft de hoeveelheid spiermassa die kan worden aangemaakt in zoveel tijd. Het vet % gaat dan onnodig flink omhoog terwijl dat totaal niet nodig was.

Let wel, ik zeg niet dat dit altijd het geval is maar het valt op dat het wel erg vaak gebeurt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

nou wat is jullie advies dan, 10% vet / 40% eiwitten / 50%kholydraden? graag een advies van een ervaren persoon,, want dit ga ik de komende paar maanden volgen, dan de kcal gehalte verhogen, en ff morgen boodschappen doen, (ik ben wel in de 2 weken tijd 1.5 kilo aangekomen) maar dat was door ramadan en nu is het bijna suikerfeest, weest gerust ik ga echt niet snoepen maar die dag ga ik gwn naar fitness

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X