gehakt, goed of slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gehakt, goed of slecht?

hallo,

ik eet vrij veel kalfsgehakt, is dit een goed soort vlees of niet echt?(vrij vettig?)

grtzz

Vet is goed.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Vet is goed.

(sorry, niet lullig bedoeld, maar dit lees ik echt overal van je als het over vet gaat)
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kalfsgehakt heeft 8 gram vetten per 100 gram, in vergelijking met rund (14,6) en half-om-half (20,6) is dit dus prima.
        Vind je dit echter nog te veel, bak het gehakt dan rul in het eigen vet, je kunt het vet daarna ook nog laten opnemen door een keukenroldoekje.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Er gaat niks boven een lekker smeuïge gehaktbal voor het slapengaan... nomnom
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
            Er gaat niks boven een lekker smeuïge gehaktbal voor het slapengaan... nomnom
            Met mayo

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Kalfsgehakt heeft 8 gram vetten per 100 gram, in vergelijking met rund (14,6) en half-om-half (20,6) is dit dus prima.
              Vind je dit echter nog te veel, bak het gehakt dan rul in het eigen vet, je kunt het vet daarna ook nog laten opnemen door een keukenroldoekje.
              Inderdaad wat Ellie zegt, gewoon rul bakken Is ook nog eens superlekker ook
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Robx View Post
                hallo,

ik eet vrij veel kalfsgehakt, is dit een goed soort vlees of niet echt?(vrij vettig?)

grtzz
                In gebraden gehakt zit meer geoxideerd cholesterol dan in een gegrild lap vlees.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zag in de supermarkt laatst ook kippengehakt, iemand dit ooit op?
                  Last edited by cage; 26-08-2011, 10:23. Reason: Spelfout
                  BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Ik haal soms gehakt meestal marge gehakt van de lidel:P

Comment

gehakt van met gras gevoede koeien schijnt erg gezond te zijn omdat de vetten hieruit meer uit onverzadigde vetten bestaan dat tegenover de goedkope gehakt uit de meeste supermarkten

het is alleen zo duur
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

magere gehakt (ah) blik kidney bonen, uitjes/prei/paprika flinke lepel sambal.. broccoli ernaar heeeerlijk

Comment

Originally posted by bpcars View Post
                          magere gehakt (ah) blik kidney bonen, uitjes/prei/paprika flinke lepel sambal.. broccoli ernaar heeeerlijk
                          gisteren ng gehakt met kidney bonen , uitjes en tomaat gegeten met rijst

heel lekker

Comment

Heb ooit 1 keer ergens zalmgehakt gezien. Baal er nog steeds van dat ik het toen niet meegenomen heb, ben nog steeds benieuwd hoe dat zou moeten smaken!
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                              Heb ooit 1 keer ergens zalmgehakt gezien. Baal er nog steeds van dat ik het toen niet meegenomen heb, ben nog steeds benieuwd hoe dat zou moeten smaken!
                              Is bij de AH te krijgen (2 jaar terug iig, toen ik daar werkte). Even een XL checken of navragen.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X