Originally posted by Beaudien
View Post
gehakt, goed of slecht?
Collapse
X
-
Originally posted by Ellie View PostKalfsgehakt heeft 8 gram vetten per 100 gram, in vergelijking met rund (14,6) en half-om-half (20,6) is dit dus prima.
.
Haal je dat alleen bij een goede slager of kent iemand een supermarkt die het wel heeft?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostJep. Er bestaan nog steeds teveel misverstanden over.
En toch...en toch....en toch....als iets druipt van het vet, krijg ik het niet weg.
Gatver, wat ranzig."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Viranelly View PostHaha, ik had dit van jou niet verwacht Beaudien.
Heb je echt nog nooit van een keto-dieet gehoord?
Maar daar geloof ik dus ook niet in. Ik denk dat een lichaam van alles een deel nodig heeft, dus van eiwitten (meer), van vetten (betere vetten dus geen junk of snacks) en ook van kh.
Elke dag in een goede verhouding en niet alleen in het weekend.
De kh nagenoeg totaal uit je voeding bannen, vind ik kul. Je hebt ze namelijk echt wel nodig.
Mensen eten in het algemeen té veel van bepaalde "foute" zaken en dan krijg je overgewicht. Dus teveel kh uit witte rijst, pasta en witbrood, (ik noem maar wat) en te weinig volkoren producten.
Teveel patat gebakken in frituurvet maar te weinig vetten uit noten, olijfolie, enz.
Ik heb een hekel aan ranzige, vette dingen. Ik zal ze dan ook echt niet eten.
Maar mijn consumptie van vet is niet laag. Ik kies alleen wel de vetten uit waar ik me goed bij voel."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostJa, natuurlijk heb ik daar wel van gehoord.
Maar daar geloof ik dus ook niet in. Ik denk dat een lichaam van alles een deel nodig heeft, dus van eiwitten (meer), van vetten (betere vetten dus geen junk of snacks) en ook van kh.
Elke dag in een goede verhouding en niet alleen in het weekend.
De kh nagenoeg totaal uit je voeding bannen, vind ik kul. Je hebt ze namelijk echt wel nodig.
Mensen eten in het algemeen té veel van bepaalde "foute" zaken en dan krijg je overgewicht. Dus teveel kh uit witte rijst, pasta en witbrood, (ik noem maar wat) en te weinig volkoren producten.
Teveel patat gebakken in frituurvet maar te weinig vetten uit noten, olijfolie, enz.
Ik heb een hekel aan ranzige, vette dingen. Ik zal ze dan ook echt niet eten.
Maar mijn consumptie van vet is niet laag. Ik kies alleen wel de vetten uit waar ik me goed bij voel.
Mongoolse nomaden hebben een zeer eiwitrijk dieet en eten nauwelijks koolhydraten. Een van de factoren die ervoor zorgden dat Genghis Khan en zijn legers succesvol waren tegen de Chinezen was hun dieet; zij aten vlees, yoghurt en andere zuivelproducten terwijl de Chinezen voornamelijk granen aten. Al die koolhydraten veroorzaakten rottende tanden en een zwakke botten, terwijl de Mongoolse krijgers dankzij hun dieet veel gezonder waren en desnoods 2 dagen zonder voedsel konden. Vooral in die tijd won je oorlogen met gezonde, sterke soldaten.
Ook de Afrikaanse Maasai eten voornamelijk dierlijk eiwit. Dit dieet draag bij aan hun zeer goede lichamelijke gesteldheid.
Electrocardiogram tests applied to 400 young adult male Masai found no evidence whatsoever of heart disease, abnormalities or malfunction. Further study with carbon-14 tracers showed that the average cholesterol level was about 50 percent of that of an average American. These findings were ascribed to the amazing fitness of morans, which was evaluated as 'Olympic standard'.
bron: The Masaï - Diet @ Engare SeroI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostVet zal nooit in glucose omgezet worden en kan dus bij wijze van spreken onbeperkt geconsumeerd worden.
Enneeeeuh, onbeperk? eet maar effe stuk of 500kcal boven je onderhoud waarvan een groot deel vet is en kijk wat er zal gebeuren...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostEnneeeeuh, onbeperk? eet maar effe stuk of 500kcal boven je onderhoud waarvan een groot deel vet is en kijk wat er zal gebeuren...
Maar als ik 500 boven onderhoud ga dan doe ik dat liever met extra vetten dan met extra KH (ervan uitgaande dat ik meer dan genoeg eiwitten consumeer).
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostDaarom staat er bij wijze van spreken
Maar als ik 500 boven onderhoud ga dan doe ik dat liever met extra vetten dan met extra KH (ervan uitgaande dat ik meer dan genoeg eiwitten consumeer).
maar vetten worden wel degelijk omgezet naar glucose, en zou de meesten niet aanraden onbeperkt vetten te gaan eten ookRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostTja, ik heb keto-dieten gezien van 150+ vetten
en die mensen zagen er ripped uit.
Maar we dwalen af...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-