is je vriendin chinees?
Chinees
Collapse
X
-
gisteren nasi met groente en kip genomen, alle kip opgegeten was wel zon 200/300 gram denk ik. Wat mij alleen opviel, de kip was zo mals als ik nog nooit gehad had, en de gehele kip was heel licht roze in plaats van wit, maar dan ook overal, proefde ook wel gaar, en voel me kiplekker nu. Vond ik wel heel appart
Comment
-
Originally posted by 2705 View Postgisteren nasi met groente en kip genomen, alle kip opgegeten was wel zon 200/300 gram denk ik. Wat mij alleen opviel, de kip was zo mals als ik nog nooit gehad had, en de gehele kip was heel licht roze in plaats van wit, maar dan ook overal, proefde ook wel gaar, en voel me kiplekker nu. Vond ik wel heel appart
Comment
-
Originally posted by sjakie81 View Postik zou zeggen .. elke dag naar die chinees! kip is goeie
chinees haal je toch omdat het lekker is en je eet het waarschijnlijk met anderen..., dan kan je zelf wel een beetje opletten maar je moet je niet afzonderen van de restMake it count!
Always look on the bright side of life...
Comment
-
Als je naar een Chinees gaat, dan ga je toch wel wokken neem ik aan..........paradijs voor de BB'er de wok.
Lekker man, eerst even lekker zwaar trainen en dan naar de wok onbeperkt biefstuk e.d. eten.....dan gaan ze hier lopen zeuren over welke maaltijden wel of niet....kom op he....1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by 2705 View Postgisteren nasi met groente en kip genomen, alle kip opgegeten was wel zon 200/300 gram denk ik. Wat mij alleen opviel, de kip was zo mals als ik nog nooit gehad had, en de gehele kip was heel licht roze in plaats van wit, maar dan ook overal, proefde ook wel gaar, en voel me kiplekker nu. Vond ik wel heel appartShut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostWokken is ideaal.
Hier in de buurt zit ook een restaurantje, hebben ook varkenshaas onbeperkt voor 15,-
Laatst daar bijna kgtje van weggekauwd als post work out
Kijk dat doe je goed, mager vlees kilootje hahah, lekker man!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostWokken is ideaal.
Hier in de buurt zit ook een restaurantje, hebben ook varkenshaas onbeperkt voor 15,-
Laatst daar bijna kgtje van weggekauwd als post work out
inderdaad, wij gaan vaak in de vakantie, paar weken terug na benentraining,
heb daar minstens een kilo aan biefstuk, kip, zalm en garnalen gegeten, en minstens 4 a 5 borden wokgroente“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment