Originally posted by Yawa77
View Post
Eten
Collapse
X
-
Originally posted by blue_eye View Postwow had niet zoveel normale reacties verwacht
Ben nu al 8 maand bezig ongeveer met een voedingsschema, maar het "probleem" zit hem dus in de eiwitten. Vanaf de middag laat ik echt veel winden door de eiwitten en dat vind ik dus eigelijk erover.
Ik merk als ik rond de 100 gr eiwitten zit dat het normaal blijft vanaf ik hoger ga richting 150-200 gr dan is het zover...
Daarom dat ik dus vroeg of het echt nodig is om zo hoog in eiwitten te zitten om toch nog spieren te gainen. Mijn doel is niet super gespierd zeg maar zoals een bodybuilder, maar meer richting van dat mensen zien dat die persoon wel traint.
BTW: winden van eiwitten stinken 3 keer zo hard!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostBedoel je nou eiwitten in het algemeen of uit een specifieke bron? Het zou best kunnen dat je nu je eiwitten voornamelijk uit melkproducten haalt terwijl je daar minder goed tegen kunt, bijvoorbeeld. Als je dan overschakelt naar een andere bron dan is het probleem verholpen.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostAangezien ik nu aan het cutten ben, neem ik al mijn shakes met water en neem ik alleen nog bij mijn brinta magere melk, voor de rest drink ik geen melk meer. Alleen met 3 shakes per dag, 500 g kwark, kipfilet (beleg) en kipfilet bij avondeten heb ik dus dat probleem. Kan zijn dat ik hoger zit dan 100 gr eiwitten hiermee, maar normaal gezien eet ik er nog tonijn bij, zalm, vis enz.
En laat ook even weten wat voor shakes je drinkt.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDan volgt nu de veelgestelde vraag: hoe ziet jou voedingsschema eruit?
En laat ook even weten wat voor shakes je drinkt.
07.30: 80 gr brinta met 400 ml magere melk
10.00: 6 boterhammen met kipfilet (beleg): Ik ben nu aan het proberen om alleen het beleg te eten en geen boterhammen meer, maar dan is het wel moeilijker om aan mijn hoeveelheid calorieën te geraken maar ik wil toch cutten dus mag wel lager in koolhydraten.
12.30: Rijst + kip + appelmoes. Soms ook zonder appelmoes. + Shake met water
15.30: 250 gr kwark (magere platte kaas) + handje cashewnoten
18.30: avondeten: is altijd gezond, altijd vis met uit een blikje erwten en wortelen of kip met rijst, of kipfilet met rijst of kalkoen met rijs en ananas of scampi met brocoli en zalm door elkaar. Dus is veel verschillend maar meestal wel gezond.
20.30: trainen
na het trainen shake met water
Voor het slapen nog eens 250 gr magere platte kaas (kwark)Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Hiermee ga ik proberen om eens onder de 10 % te komen. Ik sta nu volgens zo'n schuifmaat op 16 % maar zal niet helemaal juist gemeten zijn aangezien ik niet aan mijn rug kan meten. Heb op 9 verschillende plekken gemeten.
Heb huidplooimeter besteld dus binnekort kan ik het juist meten. Ik kan de bovenste buikspieren zien als ik ze opspan, niet heel hard en aders op mijn biceps zie ik ook dus ik denk niet dat ik dan op 16 ziet, hoop ik toch niet.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostAan die eiwitten gaat je lichaam wennen.
Ik eet zelf nog meer eiwitten en heb er geen last meer van.
Gemiddeld 6 eieren per dag en zelfs daar is mijn lichaam gewend aan geraakt.
Wat vind je van het schema? Goed genoeg om laag in vet te komen? Zijn imo wel redelijk wat eiwitten dat ik binnen krijg, minder koolhydraten, vetten zijn denk ik wel wat laag maar goed...Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Maar goed...?
Vetten zijn voor je lichaam naast eiwitten de meest essentiële voedingstof.
Ik neem minstens 90 gram vetten terwijl ik nog net 70 kilo weeg.
Verder ziet het er wel netjes uit, er vanuit gaande dat je stevige porties kip/vis eet.
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostHiermee ga ik proberen om eens onder de 10 % te komen. Ik sta nu volgens zo'n schuifmaat op 16 % maar zal niet helemaal juist gemeten zijn aangezien ik niet aan mijn rug kan meten. Heb op 9 verschillende plekken gemeten.
Heb huidplooimeter besteld dus binnekort kan ik het juist meten. Ik kan de bovenste buikspieren zien als ik ze opspan, niet heel hard en aders op mijn biceps zie ik ook dus ik denk niet dat ik dan op 16 ziet, hoop ik toch niet.
http://forum.bodynet.nl/films-fotos-...like-that.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIn dit filmpje kun je zien hoe iemand op een gestruktureerde manier zijn vet % verlaagd:
http://forum.bodynet.nl/films-fotos-...like-that.htmlStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostMaar goed...?
Vetten zijn voor je lichaam naast eiwitten de meest essentiële voedingstof.
Ik neem minstens 90 gram vetten terwijl ik nog net 70 kilo weeg.
Verder ziet het er wel netjes uit, er vanuit gaande dat je stevige porties kip/vis eet.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C