Eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawa77 View Post
    Probeer meer tussen de maaltijden door te drinken en niet zoveel tijdens de maaltijden, hoogstens een kopje thee ofzo. Roely Winklaar gaf dat als tip tegen winderigheid in het tijdschrift Muscular Development. Ik let hier op en het heeft mij wel geholpen. Succes.
    Eens proberen!
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
      wow had niet zoveel normale reacties verwacht

Ben nu al 8 maand bezig ongeveer met een voedingsschema, maar het "probleem" zit hem dus in de eiwitten. Vanaf de middag laat ik echt veel winden door de eiwitten en dat vind ik dus eigelijk erover.

Ik merk als ik rond de 100 gr eiwitten zit dat het normaal blijft vanaf ik hoger ga richting 150-200 gr dan is het zover...

Daarom dat ik dus vroeg of het echt nodig is om zo hoog in eiwitten te zitten om toch nog spieren te gainen. Mijn doel is niet super gespierd zeg maar zoals een bodybuilder, maar meer richting van dat mensen zien dat die persoon wel traint.

BTW: winden van eiwitten stinken 3 keer zo hard!
      Bedoel je nou eiwitten in het algemeen of uit een specifieke bron? Het zou best kunnen dat je nu je eiwitten voornamelijk uit melkproducten haalt terwijl je daar minder goed tegen kunt, bijvoorbeeld. Als je dan overschakelt naar een andere bron dan is het probleem verholpen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Bedoel je nou eiwitten in het algemeen of uit een specifieke bron? Het zou best kunnen dat je nu je eiwitten voornamelijk uit melkproducten haalt terwijl je daar minder goed tegen kunt, bijvoorbeeld. Als je dan overschakelt naar een andere bron dan is het probleem verholpen.
        Aangezien ik nu aan het cutten ben, neem ik al mijn shakes met water en neem ik alleen nog bij mijn brinta magere melk, voor de rest drink ik geen melk meer. Alleen met 3 shakes per dag, 500 g kwark, kipfilet (beleg) en kipfilet bij avondeten heb ik dus dat probleem. Kan zijn dat ik hoger zit dan 100 gr eiwitten hiermee, maar normaal gezien eet ik er nog tonijn bij, zalm, vis enz.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Aangezien ik nu aan het cutten ben, neem ik al mijn shakes met water en neem ik alleen nog bij mijn brinta magere melk, voor de rest drink ik geen melk meer. Alleen met 3 shakes per dag, 500 g kwark, kipfilet (beleg) en kipfilet bij avondeten heb ik dus dat probleem. Kan zijn dat ik hoger zit dan 100 gr eiwitten hiermee, maar normaal gezien eet ik er nog tonijn bij, zalm, vis enz.
          Dan volgt nu de veelgestelde vraag: hoe ziet jou voedingsschema eruit?

En laat ook even weten wat voor shakes je drinkt.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Betere naam voor dit topic was "(sch)eten".
            Ssssmoking

Comment

haha geweldig xD
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Marv View Post
                Betere naam voor dit topic was "(sch)eten".
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dan volgt nu de veelgestelde vraag: hoe ziet jou voedingsschema eruit?

En laat ook even weten wat voor shakes je drinkt.
                  bij het opstaan een shake met water

07.30: 80 gr brinta met 400 ml magere melk

10.00: 6 boterhammen met kipfilet (beleg): Ik ben nu aan het proberen om alleen het beleg te eten en geen boterhammen meer, maar dan is het wel moeilijker om aan mijn hoeveelheid calorieën te geraken maar ik wil toch cutten dus mag wel lager in koolhydraten.

12.30: Rijst + kip + appelmoes. Soms ook zonder appelmoes. + Shake met water

15.30: 250 gr kwark (magere platte kaas) + handje cashewnoten

18.30: avondeten: is altijd gezond, altijd vis met uit een blikje erwten en wortelen of kip met rijst, of kipfilet met rijst of kalkoen met rijs en ananas of scampi met brocoli en zalm door elkaar. Dus is veel verschillend maar meestal wel gezond.

20.30: trainen

na het trainen shake met water

Voor het slapen nog eens 250 gr magere platte kaas (kwark)

Comment

Hiermee ga ik proberen om eens onder de 10 % te komen. Ik sta nu volgens zo'n schuifmaat op 16 % maar zal niet helemaal juist gemeten zijn aangezien ik niet aan mijn rug kan meten. Heb op 9 verschillende plekken gemeten.

Heb huidplooimeter besteld dus binnekort kan ik het juist meten. Ik kan de bovenste buikspieren zien als ik ze opspan, niet heel hard en aders op mijn biceps zie ik ook dus ik denk niet dat ik dan op 16 ziet, hoop ik toch niet.

Comment

Aan die eiwitten gaat je lichaam wennen.

Ik eet zelf nog meer eiwitten en heb er geen last meer van.

Gemiddeld 6 eieren per dag en zelfs daar is mijn lichaam gewend aan geraakt.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                        Aan die eiwitten gaat je lichaam wennen.

Ik eet zelf nog meer eiwitten en heb er geen last meer van.

Gemiddeld 6 eieren per dag en zelfs daar is mijn lichaam gewend aan geraakt.
                        Zal het zowiezo nog een paar weken volhouden en dan zien we wel.

Wat vind je van het schema? Goed genoeg om laag in vet te komen? Zijn imo wel redelijk wat eiwitten dat ik binnen krijg, minder koolhydraten, vetten zijn denk ik wel wat laag maar goed...

Comment

Maar goed...?

Vetten zijn voor je lichaam naast eiwitten de meest essentiële voedingstof.

Ik neem minstens 90 gram vetten terwijl ik nog net 70 kilo weeg.

Verder ziet het er wel netjes uit, er vanuit gaande dat je stevige porties kip/vis eet.

Comment

Hiermee ga ik proberen om eens onder de 10 % te komen. Ik sta nu volgens zo'n schuifmaat op 16 % maar zal niet helemaal juist gemeten zijn aangezien ik niet aan mijn rug kan meten. Heb op 9 verschillende plekken gemeten.

Heb huidplooimeter besteld dus binnekort kan ik het juist meten. Ik kan de bovenste buikspieren zien als ik ze opspan, niet heel hard en aders op mijn biceps zie ik ook dus ik denk niet dat ik dan op 16 ziet, hoop ik toch niet.
                            In dit filmpje kun je zien hoe iemand op een gestruktureerde manier zijn vet % verlaagd:

http://forum.bodynet.nl/films-fotos-...like-that.html
                            - Dave Tate

Comment

In dit filmpje kun je zien hoe iemand op een gestruktureerde manier zijn vet % verlaagd:

http://forum.bodynet.nl/films-fotos-...like-that.html
                              Yep had ik al eens volledig gezien, maar hij kreeg wel begeleiding en op het einde voelde hij zich wel heel slecht door het weinige eten dat hij nog mocht eten. Hij staat dan wel super droog, voor mij is onder de 10, zo rond de 8-9 al voldoende. Maar heb alleen beetje schrik om veel spiermassa te verliezen. Ben nu al een 2 tal weken bezig met cutten, het gewicht gaat heel langzaam naar beneden maar ik zie mezelf echt dunner en dunner worden en dat zie ik op zich niet graag. Precies alsof al die spieren gewoon verdwijnen als je laag in koolhydraten zit.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                                Maar goed...?

Vetten zijn voor je lichaam naast eiwitten de meest essentiële voedingstof.

Ik neem minstens 90 gram vetten terwijl ik nog net 70 kilo weeg.

Verder ziet het er wel netjes uit, er vanuit gaande dat je stevige porties kip/vis eet.
                                Ja kip is wel redelijke portie. Soms zie ik hier mensen een schema posten waarin ze zetten dat ze 100 gr kip eten, daar heb ik totaal niet genoeg mee. Ik eet op zen minst 2 van die grote kippenbillen, en die zijn zeker rond de 300-400 gr.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X