Massa kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kroesuway, in principe zul je moeten kiezen tussen óf je vet wegwerken óf massa kweken. Tegelijk gaat nu eenmaal niet.

Hoewel het in jouw geval, doordat je nog maar net op je eten gaat letten, misschien nog wel heel even tegelijk kan. Als je zorgt voor een lichte bulk die behoorlijk droog is zul je best wel wat vet kwijtraken terwijl je spieren wat groeien.
    Dit is hooguit tijdelijk, daarna moet je kiezen.
    Je gaat boven je benodigde kcal zitten om aan te komen, of eronder om droger te worden...  

Comment

Miss S, dus ik kan voorlopig die 30 minuten cardio ff laten zitten?

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]begrijp ik hieruit dat ik beter niet heledag water kan drinken maar inplaats daarvan fruitdrankjes moet gaan drinken
        NEE !!!!!

Was een gericht advies aan Kroesuway, niet een advies in het algemeen.
        Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (kroesuway @ Sep. 09 2004,20:12)]Miss S, dus ik kan voorlopig die 30 minuten cardio ff laten zitten?
          Weet niet wat je bf is en hoe erg je zelf met dat 'buikje' zit natuurlijk, maar zeker omdat de winter eraan komt zou ik je op dit moment inderdaad aanraden om niet teveel cardio te doen en gewoon voor de (droge&#33 bulk te gaan.
          Lekker een paar maanden vol voor de groei gaan en dan rond het voorjaar ofzo proberen wat af te trainen.  

Comment

ok mijn fout

Comment

Ik heb mijn eetschema aangepast. Is dit beter?
              Attached Files

Comment

Heel stuk beter al! Denk dat dit wel een redelijk goed schema is. Probeer het eens een tijdje uit en kijk hoe het gaat.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ok, keep it Real. thanx. Het is nog wel ff wennen. Maar ik voel me nu de hele dag bijna vol. Voorheen had ik veel periodes dat ik honger had.
                  Greetingz Kroesuway

Comment

Wat voor beleg gaat er op die pistoletjes?

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

daar gaat kipfilet of kalkoenfilet op.
                      Greetingz Kroesuway

Comment

Helemaal goed

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Duurt jouw training 2 uur? Ik dacht toch dat je meteen Dextrose is moest nemen na de training? toch niet een flinke tijd erna?

En trouwens als je weinig fruit eet, of geen tijd hebt, koop een blender!
                          Dit is echt een zeer goede oplossing, ik maak tegenwoordig groene smoothies en doe er vanalles in, bananen,appels,mango,komkommer,spinazie,tomaat, en zo kun je maar doorgaan. Je hebt dan al je groenten binnen en je proeft alleen maar fruit. Heel fijn en gezond, en voor de meeste ook nog lekker
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Pindakaas

heeft mij enorm goed geholpen om te gainen !!! doorspoelen met melk
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

donders reageren op een topic dat ja 8,5 jaar oud is ...
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                                Duurt jouw training 2 uur? Ik dacht toch dat je meteen Dextrose is moest nemen na de training? toch niet een flinke tijd erna?

En trouwens als je weinig fruit eet, of geen tijd hebt, koop een blender!
                                Dit is echt een zeer goede oplossing, ik maak tegenwoordig groene smoothies en doe er vanalles in, bananen,appels,mango,komkommer,spinazie,tomaat, en zo kun je maar doorgaan. Je hebt dan al je groenten binnen en je proeft alleen maar fruit. Heel fijn en gezond, en voor de meeste ook nog lekker
                                Respect, hoe kom je erbij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X