Voedingsschema check aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema check aub

Hallo,

Ik heb eindelijk een voedingsschema zo ongeveer opgebouwd. Nu mijn vraag is of jullie deze willen controleren en eventueel tips hebben om aan te vullen.
    Ik wil gewoon een stuk groter worden en dat me sixpack beter zichtbaar word.
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

mvg Eric
    Attached Files

niemand?

Comment

Goed dat je hem even bumpt, soms gaat het hier zo snel dat je makkelijk over sommige topics heen leest.

Ik twijfel of dit schema is aangepast aan je doelen, met het oog op de calorie-inname. Wellicht dat iemand anders weet of jouw doelen verenigbaar zijn in 1 schema? Ik meende namelijk dat je voor meer massa het beste kon bulken en voor een sixpack het beste kon cutten. Zou dus niet weten wat je het beste zou kunnen doen qua calorieën.

Over de producten in je schema kan ik wel iets zeggen: over het algemeen zijn het goede keuzes, ik twijfel echter over de smeerkaas. Kaas bevat veel vetten en ook veel verzadigde vetten. Vervang dit liever door magere licht gezouten vleeswaren. Als je een vetbron wilt zou ik je eerder noten, eieren en vis aanraden.
      In jouw schema mis ik ook een Pre-WO, om lekker stevig te kunnen trainen is het aan te raden om voor het trainen nog een koolhydraatbron te pakken.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

verhoudingen zijn niet goed t.o.v. het doel.
        vetten moeten ver omhoog en KH omlaag.

begin maar met een evenredig verdeling in EKV verhioudingen, dan zal het al stukken beter zijn.

Eiwitten en vetten beiden op ca 1000cal pakken en de KH mag dan de rest wel zijn. Op rustdagen de KH iets onder de 1000cal laten zakken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X